پیام سپاهان
فروش بیش از 15 میلیارد تومان صنایع دستی در نوروز 97
سه شنبه 21 فروردين 1397 - 09:18:56
سپاهان نیوز - رییس اتحادیه صنایع دستی اصفهان گفت: طی نوروز سال جاری مسافران و مردم 15 میلیارد و 400 میلیون تومان از صنایع دستی اصفهان در میدان نقش خریداری کرده اند.
عباس شیردلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص وضعیت صنایع دستی طی نوروز سال جاری اظهار کرد: امسال نسبت به سال های گذشته مسافر کمتری به اصفهان سفر کرده بود و بر همین اساس از 700 فروشگاه صنایع دستی موجود در میدان امام(ره) اصفهان 15 میلیارد و 400 میلیون تومان فروش محصول داشته ایم.
وی افزود: تخلف فروش صنایع دستی در مغازه های داخل میدان نقش جهان ثبت نشده است، اما در فروشگاه های اطراف میدان سه متخلف شناسایی و با آنها برخورد شد. 
ریس اتحادیه صنایع دستی اصفهان اضافه کرد: شایعاتی که در فضای مجازی در خصوص فروش مینای پاکستانی مطرح شد صحیح نبوده زیرا کسی که اجناس پاکستانی را در اطراف میدان به فروش می رساند جواز کسب ما را نداشت و با او برخورد شد و او فروشی نداشت.
شیردلی با اشاره به شعار سال "حمایت از تولید ملی" تصریح کرد: روند کار در حوزه صنایع دستی تغییری نمی کند. زیرا چندین سال است که با متخلفین برخورد کرده و جلوی فعالیت آنها را مسدود کردیم. تولید صنایع دستی به معنی حمایت از تولید ملی است.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/27200/فروش-بیش-از-15-میلیارد-تومان-صنایع-دستی-در-نوروز-97
بستن   چاپ