پیام سپاهان
رئیس بهزیستی آران و بیدگل:
چهار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا به مددجویان پرداخت شد
سه شنبه 21 فروردين 1397 - 11:45:33
سپاهان نیوز - کاشان- رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل از پرداخت مبلغ چهار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سال 1396 به مددجویان زیر پوشش در این شهرستان خبر داد.
حیدر ایمانیان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این تسهیلات کم بهره با دوره بازپرداخت پنج ساله به 49 خانوار زیر پوشش در زمینه اشتغال خانگی و کسب و کارهای خرد در سال گذشته اعطا شده است.
وی افزود: 50 میلیون ریال برای شغل های خانگی و تا سقف 150 میلیون ریال جهت اشتغال مددجویان تسهیلات پرداخت شد.
رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل همچنین از پرداخت 290 میلیون ریال حق بیمه خویش فرمایی به 16 نفر از مددجویان زیر پوشش در سال 96 خبر داد.
او اضافه کرد: مبلغ 200 میلیون ریال حق بیمه کارفرمایی نیز به 9 نفر از مددجویان زیر پوشش در سال گذشته پرداخت شده است.
ایمانیان بیان کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار، پرداخت حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی تعریف شده و شخص کارفرما در صورت به کارگیری افراد معلول می تواند از این حق بیمه کارفرمای پرداختی از سوی بهزیستی بهره مند شود.
وی ادامه داد: این طرح به منظور فراهم کردن زمینه های اشتغال، فعالیت مولد و پایدار جهت خدمت گیرندگان و توان خواهان زیر پوشش بهزیستی، حفظ کرامت انسانی، ایجاد امنیت اجتماعی، روانی، اقتصادی و خودکفایی نسبی جامعه هدف اجرا می شود.
به گفته رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل، 2 هزار و 100 نفر در حوزه توانبخشی و 180 نفر در حوزه اجتماعی در این شهرستان زیر پوشش هستند.
آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/27211/چهار-میلیارد-ریال-تسهیلات-اشتغالزا-به-مددجویان-پرداخت-شد
بستن   چاپ