پیام سپاهان
رییس بنیاد نخبگان، معاون پژوهشی دانشگاه پزشکی اصفهان شد
سه شنبه 21 فروردين 1397 - 11:45:36
سپاهان نیوز - اصفهان- رییس بنیاد نخبگان استان به عنوان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منصوب شد.
به گزارش ایرنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز سه شنبه اعلام کرد: در حکمی از سوی دکتر " طاهره چنگیز " رییس این دانشگاه، دکتر " شقایق حق جوی جوانمرد " استاد دانشکده پزشکی به عنوان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه یاد شده منصوب شد.
پیش از این " احمد موحدیان عطار " عهده دار مسئولیت معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بود.
" شقایق حق جوی جوانمرد " عضو هیات علمی و سرپرست سابق دانشکده فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از بهمن 92 عهده دار مسئولیت ریاست بنیاد نخبگان این استان شده است.
در حکم معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای پیشبرد برنامه هایی جهت ساماندهی و سوق دادن فعالیت های تحقیقات و فناوری دانشگاه در جهت تحقق سند چشم انداز، سیاست های کلان جمهوری اسلامی ایران در حوزه علم و فناوری سلامت و برنامه ششم توسعه و ایجاد انگیزه پژوهش و جو شاداب علمی همراه با مراعات اخلاق اسلامی در بین دانشگاهیان تاکید شده است.
گسترش مبادلات علمی در سطح ملی و فراملی و مشارکت بیشتر دانشگاه در شبکه های ملی و بین المللی توسعه تحقیقات و فناوری، راه اندازی پارک فناوری سلامت و ارائه برنامه مشخص برای گسترش حمایت از شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و پیشنهاد و اجرای برنامه مشخص برای یافتن و جذب منابع مالی جدید در حوزه پژوهش و فناوری نیز از دیگر موارد تاکید شده در حکم معاونت پژوهشی دانشگاه پزشکی اصفهان است.
" شقایق حق جوی جوانمرد " ، دارای دکترای حرفه ای پزشکی و دکترای تخصصی فیزیولوژی عروق و برنده چندین جایزه بین المللی دانشمند جوان و پژوهشگر برتر کشور است.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دارای حدود 10 هزار دانشجو و 800 عضو هیات علمی است.
این دانشگاه با 11 دانشکده و 47 مرکز تحقیقاتی و پژوهشکده، یکی از دانشگاه های علوم پزشکی برتر کشور است.
ت/3011 / 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/27212/رییس-بنیاد-نخبگان،-معاون-پژوهشی-دانشگاه-پزشکی-اصفهان-شد
بستن   چاپ