پیام سپاهان
یک فروشنده مواد مخدر در کاشان دستگیر شد
چهارشنبه 22 فروردين 1397 - 09:24:58
سپاهان نیوز - کاشان- فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری یک نفر به جرم تهیه و توزیع مواد افیونی و کشف مقداری تریاک آماده توزیع در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی پورکاوه روز سه شنبه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی پس از انجام یک سری اقدام های پلیسی، فرد فروشنده را دستگیر و در جریان بازرسی از مخفیگاه وی بیش از 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که آماده توزیع بود، کشف و توقیف کردند.
فرمانده نیروی انتظامی کاشان بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر فرایند قانونی به مراجع قضائی شهرستان تحویل داده شد.
او اضافه کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر در اولویت قرار دارد و نیروی انتظامی اجازه جولان به سوداگران مرگ را در این شهرستان نخواهد داد.
هفته گذشته نیز در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان و تهران، 202 کیلوگرم ماده مخدر حشیش در جریان بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری در این شهرستان کشف شد.
به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان، بین هفت تا 10 هزار نفر در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل درگیر سوء مصرف مواد مخدر بوده و تریاک و مشتقات آن، حشیش و ترکیبات آن، ماری جوانا، هروئین، کراک، شیشه و روانگردان ها به ترتیب جزء مواد با مصرف بالا هستند.
کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/28206/یک-فروشنده-مواد-مخدر-در-کاشان-دستگیر-شد
بستن   چاپ