پیام سپاهان
طرح زمین‌دار شدن جوانان شهر ورزنه در شرق اصفهان کلید خورد
چهارشنبه 22 فروردين 1397 - 09:25:05
سپاهان نیوز - مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با الحاق اراضی مورد نظر به شهر ورزنه تا چند ماه آینده مشکل زمین دار شدن جوانان و متقاضیان مسکن این شهر برطرف خواهد شد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حجت الله غلامی در سفر یک‌ روزه به شهر ورزنه به ‌منظور رفع مشکلات اراضی و محدوده و حریم این شهر، اظهار کرد: با توجه به ایجاد حق مکتسب برای شهروندان شهر ورزنه از دهه 60 در شهرک قائمیه این شهر و با توجه به نیاز جوانان و متقاضیان فاقد مسکن در این شهر مقرر شد تا اداره کل راه و شهرسازی با اخذ مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری در خصوص زمین متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به حل مشکل اقدام کند.
وی افزود: با اصلاح و طرح موضوع در شورای برنامه‌ریزی و اخذ مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی مشکل الحاق این زمین به شهر ورزنه حل و اراضی جهت اختصاص به این امر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری واگذار شود.
مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: با الحاق اراضی موردنظر به شهر ورزنه بتوان تا چند ماه آینده مشکل زمین‌دار شدن جوانان را برطرف کرد.
.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/28209/طرح-زمین‌دار-شدن-جوانان-شهر-ورزنه-در-شرق-اصفهان-کلید-خورد
بستن   چاپ