پیام سپاهان
مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان:
اجرای سیستم ارجاع سبب حذف هزینه‌های زائد درمانی می شود
چهارشنبه 22 فروردين 1397 - 09:25:14
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: تنها در صورت اجرای سیستم ارجاع می توانیم هزینه های زائد در بخش درمان را حذف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، حسین بانک ظهر سه شنبه در جلسه کمیته اقتصاد درمان استان اصفهان، که با محوریت کنترل و مدیریت هزینه ها و تبیین سیاست های کلان سازمان بیمه سلامت ایران برگزار شد، اظهار داشت: به منظور کنترل و مدیریت هزینه ها باید به سمت سیستم ارجاع حرکت کنیم تا بسیاری از هزینه های زائد حذف شود.
وی بیان داشت: در سال 97، وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت عزم جدی برای کنترل هزینه های حوزه درمان دارند.
مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان ادامه داد: سازمان بیمه سلامت نیز با توجه به محدودیت بودجه در سال 97 آماده اقدام برای اجرای راه هایی است، که منجر به کنترل هزینه ها است.
بانک اضافه کرد: این سازمان آمادگی لازم به منظور حذف دفترچه و الکترونیکی کردن روند خدمت رسانی را با همکاری معاونت درمان و معاونت بهداشتی دانشگاه دارد.
محدودیت بودجه ای امسال در بخش درمان
معان درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در این جلسه گفت: با توجه به محدودیت بودجه ای که امسال با آن مواجه ایم باید به طور جد مدیریت هزینه ها در اولویت قرار گیرد.
بهروز کلیدری افزود: هزینه های بیمارستانی را بر مبنای محاسبه و تعیین هزینه‌ها که توسط سازمان بیمه سلامت اعلام می شود قرار داده و به بیمارستان‌ها اعلام می کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/28218/اجرای-سیستم-ارجاع-سبب-حذف-هزینه‌های-زائد-درمانی-می-شود
بستن   چاپ