پیام سپاهان
دکتر محسن مهرعلیزاده شهادت شهید مدافع حرم سرهنگ ‌پاسدار مهدی دهقان یزدلی را تسلیت گفت
چهارشنبه 22 فروردين 1397 - 10:06:10
سپاهان نیوز - دکتر محسن مهرعلیزاده در پیامی شهادت سرافرازانه شهید سرهنگ ‌پاسدار مهدی دهقان یزدلی مدافع حرم عقیله بنی هاشم (ع) را به خانواده ی ایشان و مردم ولایتمدار آران و بیدگل تبریک و تسلیت گفت.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان؛ متن پیام دکتر مهرعلیزاده بدین شرح می باشد:
شهادت سرافرازانه شهید سرهنگ ‌پاسدار مهدی دهقان یزدلی مدافع حرم عقیله بنی هاشم (ع) که در راه پاسداری از حریم آن بانوی بزرگوار خون خود را نثار راه سید الشهدا نمود، موجب تأسف و تألم خاطر گردید.
عروج ملکوتی سرهنگ ‌پاسدار مهدی دهقان یزدلی از یگان نیروی هوافضا که در اقدام تجاوزکارانه آمریکایی صهیونیستی به مقر پاسگاه های نظامی سوریه در فرودگاه تیفور در شهر حمص به مقام رفیع شهادت نایل گردید بار دیگر رشادت های دلیرمردان عرصه ی ایثار و از خودگذشتگی و دفاع از حریم اهل البیت (ع) را متجلی و در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم جاودان ساخت .
اینجانب شهادت این شهید بزرگوار را به ملت بزرگوار ایران اسلامی و مردم شریف استان اصفهان ، بویژه مردم ولایتمدار شهرستان آران و بیدگل و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان برای آن شهید بزرگوار علو درجات و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/28220/دکتر-محسن-مهرعلیزاده-شهادت-شهید-مدافع-حرم-سرهنگ-‌پاسدار-مهدی-دهقان-یزدلی-را-تسلیت-گفت
بستن   چاپ