پیام سپاهان
رئیس حوزه هنری استان اصفهان:
فیلم «ترور سرچشمه» اکران می‌شود/اجرای تئاتر «شیرین و فرهاد»
چهارشنبه 22 فروردين 1397 - 10:38:37
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: در چهارمین روز از هفته فیلم انقلاب اسلامی، «ترور سرچشمه» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سالن سعدی حوزه هنری اصفهان اکران می‌شود.

مهدی احمدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در چهارمین روز از هفته فیلم انقلاب اسلامی، «زنانی با گوشواره باروتی» به کارگردانی محمدحسین مهدویان از ساعت 17 در سالن سعدی حوزه هنری اصفهان اکران می‌شود و پس از آن نیز کارشناسان به نقد و بررسی این فیلم می‌پردازند.
اجرای تئاتر خیابانی «شیرین و فرهاد، مدل 57»
وی با بیان اینکه امروز همچنین تئاتر خیابانی «شیرین و فرهاد، مدل 57» به کارگردانی پویان عطایی در سه سانس 17، 18 و 19 اجرا می‌شود، ابراز داشت: اجرای نمایش صحنه‌ای «این ره که می‌روی» به کارگردانی محمد هاشم‌زاده از ساعت 19 تا 21 در سالن سوره حوزه هنری اصفهان همانند روزهای گذشته ادامه دارد.
رئیس حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: اجرای چهار نمایش در چهار مسجد در شهرهای اصفهان، چهار مسجد نجف آباد، دو نمایش در دو مسجد شهرضا و دو نمایش در دو مسجد خمینی شهر از جمله این برنامه‌ها است.
اکران آثار تجسمی در شهر با عنوان هنر انقلاب اسلامی
وی افزود: همچنین اکران آثار تجسمی در شهر با عنوان هنر انقلاب اسلامی، اجرای 6 قطعه سرودهای انقلابی در دو نقطه شهر، پخش ویژه برنامه گفتگو محور هفته هنر انقلاب در شبکه استانی با موضوع شهید آوینی و هنر انقلاب و دیدار هنرمندان انقلابی و پیشکسوت باحضرت آیت الله مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان از برنامه‌های امروز است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/28226/فیلم-«ترور-سرچشمه»-اکران-می‌شود-اجرای-تئاتر-«شیرین-و-فرهاد»
بستن   چاپ