پیام سپاهان
/روزنمای فرهنگ و هنر نصف جهان/
این شهر بدون صدای هنر دلگیر است
چهارشنبه 22 فروردین 1397 - 11:22:51 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - امروز هم اگر خورشید پشت ابر بماند ملالی نیست این شهر در هوای ابری دلگیر نمی‌شود مگر می‌شود صدای هنر و بوی شکوفه‌ها و طعم شربت بهارانه باشد و اینجا بخاطر ابرها دلگیر شود این شهر فقط در نبود صدای هنرش در کوچه پس کوچه‌ها دلگیر می‌شود اگر نه امروز میان بود و نبود خورشید هم می‌توان کنار شکوفه‌ها بود و صدای هنر را از همه جای این شهر شنید.
  امروز نمایشگاه جمعی پوستر ساخت ایران امروز ساعت 16_ 20 در نقش خانه حوزه هنری و نمایشگاه گروهی خوشنویسی ساعت 16_ 20 در گالری سعدی حوزه هنری میزبان علاقه مندان خواهد بود.
نمایشگاه آثار نگارگری و تذهیب ساعت 17_ 20 در گالری سعدی حوزه هنری و نمایشگاه کاریکاتور ما می‌توانیم ساعت 17_20 در خانه هنرمندان برای علاقه مندان برگزار شده است.
همچنین نمایشگاه "با تن بی تن با دگر" از رضا داوودی ساعت 10_22 در گالری بیان برگزار می‌شود.نمایشگاه مجسمه ریشه‌ها و سنگ‌ها از تونی کرگ در ساعات 9_13:30و 15_18 در موزه هنرهای معاصر میزبان علاقه مندان به این آثار خواهد بود.
امروز آخرین روز از نمایشگاه آبرنگ فاطمه نصیری نیز ساعت 17_ 20:30 در گالری نگاه نو و حراج هنر کلاسیک اصفهان در ساعات 10_13 و 17_23 در خانه تاریخی صفوی و نمایشگاه آثار مفهومی دریا شارقی ساعت 10_22 در نگارخانه سیتی سنتر خواهد بود.
امروز اکران و نقد مستند "ادوارد" ساعت 17 در سالن سعدی حوزه هنری برای علاقه مندان به سینما برگزار می‌شود. همچنین نشست "فتومونتاژ" از پیدایش تا هنر معاصر ساعت 17 در نگارستان امام خمینی و نشست "جهان استیون هاوکینگ" ساعت 17 در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌شوند.
علاقه مندان به موسیقی امروز می‌توانند در ساعت‌های 18 و 20 در سالن شیخ بهایی میزبان بهنام بانی در شهر اصفهان باشند.
صحنه‌های نمایش امروز همچنان میزبان تئاتر کارمند ساعت 19:30 در تالار هنر و نمایش این ره که می‌روی ساعت 19 سالن سوره و تئاتر سمفونی خاموش ساعت 18 و گیج و ویج ساعت 20 در سالن استاد فرشچیان هستند.
نمایش کمدی "خواستگاری رشید" ساعت 20:30 در آمفی تئاتر هنرستان هنرهای زیبا برای علاقه مندان این نمایش اجرا خواهد رفت.
امروز در سینما سوره ساعت 15 فیلم "برگ جان "ساعت 17 "رئیس الوزرا" و ساعت 21 "دختر..پدر..دختر" اکران می‌شوند فیلم "لاتاری" در سینما چهارباغ، فلسطین و قدس روی پرده است و "مصادره" نیز در سینما چهارباغ، قدس و سپاهان منتظر علاقه مندان خواهد بود "به وقت شام" در سینما چهارباغ، سپاهان و فلسطین اکران می‌شود فیلم‌های "خرگیوش"، "لونه زنبور"، "بدون تاریخ بدون امضا" و "فیلشاه" نیز در پردیس سینمایی چهارباغ اکران می‌شود.
 

ا

http://www.sepahannews.ir/fa/News/28230/این-شهر-بدون-صدای-هنر-دلگیر-است
بستن   چاپ