پیام سپاهان
در ادامه گزارش ایسنا از ورزش نوش آباد
فردنژاد: اداره ورزش و جوانان ملکی در نوش آباد ندارد
چهارشنبه 22 فروردین 1397 - 11:22:53 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - معاون اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل گفت: هیچ گونه ملکی در نوش آباد به اسم اداره ورزش و جوانان وجود ندارد، بنابراین نیازی به اختصاص بودجه‌ای از اعتبارات اختصاص یافته به ورزش آران و بیدگل برای نوش آباد نبوده است.
ابوذر فرد نژاد   اظهار کرد: همیشه همه شرایط ایده آل و مطلوب نیست، اما نمی‌توان برچسب محرومیت و فقر بر آن زد. در نوش آباد امکانات ورزشی خوبی داریم فرقی نمی‌کند که مالکیت آن با بخش خصوصی باشد یا ارگان دیگری، مهم ارائه خدمات به شهروندان است.
وی افزود: سه سالن سرپوشیده و چند منظوره مربوط به شهرداری، بسیج و آموزش و پرورش در این شهرستان وجود دارد که رشته‌های مختلف در آن فعال هستند، دو زمین چمن مصنوعی و البته مجموعه ورزشی امیرکبیر که بخش خصوصی با مشارکت شهرداری که در حال اتمام است. در مجموع در شهرستان حمایت و مشارکت خوبی را از سوی بخش خصوصی و خیران شاهد بودیم.
وی ادامه داد: امکانات و فضای ورزشی در شهرهای مختلف متفاوت است که بسته به بودجه، جمعیت و امکاناتی است که می‌توانیم در آن شهرستان ایجاد کنیم امیدواریم با تکمیل مجموعه امیر کبیر و بهره برداری از آن بتوانیم خدمات بهتری به جامعه ورزشکاران و شهروندان نوش آبادی ارائه دهیم.
معاون اداره ورزش و جوانان آران وبیدگل خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط به ویژه مباحث مالی برای رسیدن به سرانه ورزشی استاندارد با مشکلات زیادی روبرو هستیم. طی جلسه‌ای که با مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در اصفهان داشتیم مقرر شد مسئولان نوش آباد زمینی را برای ساخت خانه ورزش در اختیار اداره و رزش وجوانان قرار دهند.
فردنژاد گفت: در سال گذشته بودجه‌ای معادل 11میلیارد ریال به ورزش آران وبیدگل اختصاص یافت که تنها 50 درصد این بودجه را دریافت کردیم و آن هم بر اساس برنامه ریزی و ردیف بودجه‌هایی که مشخص شده بود هزینه شد و با توجه به اینکه اداره ورزش در نوش آباد هیچ گونه ملک وفضای ورزشی ندارد بالطبع بودجه‌ای در سال گذشته به نوش آباد تعلق نگرفته است، اما تا جایی که امکان داشته کمک‌هایی برای بازسازی برخی از اماکن به آن‌ها شده است همانند کمک 50 میلیونی که برای تعویض کف پوش یکی از سالن چند منظوره در سال 95 داشتیم.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/28231/فردنژاد--اداره-ورزش-و-جوانان-ملکی-در-نوش-آباد-ندارد
بستن   چاپ