پیام سپاهان
زهرا سعیدی:
حل مشکل خشکسالی نیازمند تلاش عملی است
چهارشنبه 22 فروردين 1397 - 14:23:46
سپاهان نیوز - یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: حل مشکل خشکسالی نیازمند تلاشی جدی و عملی است، همان‌طور که امروز در برخی از کشورها در زمینه تولید آب گام برداشته‌اند ما نیز باید با بهره‌گیری از دانش متخصصین در این زمینه حرکت کنیم.
به گزارش ایسنا، زهرا سعیدی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز، بیان کرد: همانطور که امروز در جلسه غیرعلنی در خصوص بحث خشکسالی در استان اصفهان مسائلی مطرح شد، نیازمند تلاشی جدی و عملی برای حل این مشکل است. همانطور که برخی از کشورها دارند تولید آب انجام می‌دهند ما نیز باید بتوانیم با بهره‌گیری از دانش اندیشمندان به نتایج اثرمندی برسیم. در خصوص بحث خشکسالی در اصفهان تلاش‌های زیادی نیز از سوی استاندار اصفهان انجام شده است اما باید در سطح کلان در این زمینه اقدام شود تا خسارت خشکسالی برای شرق، غرب، شمال و جنوب اصفهان پرداخته شود تا بتوانند زندگی کنند. بحث باغات استان اصفهان نگران‌کننده است، امیدواریم به هر طریق ممکن تدبیری برای آن اندیشیده شود.
وی در ادامه گفت: با توجه به سیاست‌های اتخاذ شده در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد در پرداخت یارانه‌های مطبوعات و رسانه‌های محلی، تصمیماتی قرار است اجرا شود که نیازمند است تذکری به وزیر ارشاد در این زمینه واقعیت این است که رسانه‌های محلی در شرایط سختی هستند و دچار مشکل شده‌اند و چشم و امید آنها به این است که رسانه‌های نوشتاری نیز حمایت شوند. در خصوص بحث طرح ترافیک نیز امیدواریم مساعدت‌هایی به دوستان مطبوعات صورت گیرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/28242/حل-مشکل-خشکسالی-نیازمند-تلاش-عملی-است
بستن   چاپ