پیام سپاهان
امید است پروفایل شهروندی در سال 97 اجرا شود
چهارشنبه 22 فروردين 1397 - 18:29:09
سپاهان نیوز - مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان، گفت: از آنجایی که شهروندان در خصوص خدمات تعاملی، تراکنشی و پیگیری های بعدی آن دچار سردرگمی می‌شوند، لازم شد که هر شهروند اصفهانی کارتابل خاص خودش را داشته باشد و امیدواریم این اتفاق در سال 1397 رخ بدهد.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، مهدی شایق امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان در بخش‌هایی همچون سیستم‌های اطلاعاتی، زیرساخت‌های شبکه سخت افزاری و اداره GIS اطلاعات مکانی شهری فعالیت می‌کند.
وی افزود: در ساختار جدید به یکپارچه سازی و گسترش خدمات الکترونیکی با رویکرد تامین نیاز شهروندان، تحقق بخشیدن پروفایل شهروندی، اشتراک گذاری اطلاعات در شهرها پرداخته می‌شود. شهروندان در خصوص خدمات تعاملی و تراکنشی و پیگیری های بعدی آن دچار سردرگمی می‌شدند.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان در خصوص پرتال شهروندی اظهار کرد: لازم شد که هر شهروند اصفهانی کارتابل خاص خودش را داشته باشد و کل خدمات تعاملی- تراکنشی در آن جا صورت بگیرد. از جمله تراکنش های پرداخت عوارض و دیگر تراکنش‌ها با شخصی سازی کارتابل هر شهروند می‌تواند در صفحه شخصی خود قرار بگیرد و پیگیری‌های بعدی هم از همان‌جا انجام دهد. امید است که در سال جاری این پروژه تحقق پذیرد.
همچنین سعید فردانی- مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان، گفت: شهرداری اصفهان در بخش برنامه‌ریزی و بودجه در 4 مجموعه، اداره آمار و اطلاعات، اداره برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد، مدیریت پروژه و کنترل عملیات و اداره بودجه فعالیت می‌کند.
وی در خصوص تفاوت بودجه سال گذشته با سال جاری تصریح کرد: بودجه سال جاری نسبت به سال گذشته به دلیل ثبات مدیریتی و سرمایه‌گذاری جدید در حوزه ملی و شرایط اقتصادی افزایش پیدا کرده و محتوای بودجه به سمت هدف محوری و تخصیص منابع با اولویت‌ها حرکت کرده است. بودجه سال 97 بیشترین انطباق را با برنامه اصفهان 1400 دارد.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/28261/امید-است-پروفایل-شهروندی-در-سال-97-اجرا-شود
بستن   چاپ