پیام سپاهان
ائمه جمعه استان اصفهان بر حمایت کالای ایرانی تاکید کردند
شنبه 25 فروردين 1397 - 13:41:38
سپاهان نیوز - اصفهان - ائمه جمعه استان اصفهان در خطبه های این هفته نماز جمعه شرارت قدرت های استکباری در منطقه را محکوم و همچنین بر حمایت از تولید کالای ایرانی تاکید کردند.
*تیران و کرون *
امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: وحدت کشور ها در خاورمیانه مانع از جولان و ایجاد نا امنی توسط اسرائیل و آمریکا در این منطقه می شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: حمله اسرائیل به سوریه و لشکرکشی انگلیس به سمت سوریه بی نتیجه نخواهد ماند و کشور ایران با اتحاد کشورهای منطقه به این حرکت پاسخ خواهد داد.
حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به توطئه های اقتصادی دشمنان علیه کشورمان تصریح کرد: دشمنان با تئوری و تاکتیک های اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران توطئه می کنند که با حمایت از کالاهای ایرانی و تقویت اقتصاد داخلی می توان در برابر آن ها ایستاد.
* گلپایگان *
امام جمعه گلپایگان گفت: مسئولان باید در استفاده و حمایت از کالای تولید داخل پیشقدم باشند تا با فرهنگ سازی مردم نیز به تبعیت از آنها از خرید کالاهای خارجی خودداری کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی طهماسبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گلپایگان در محل مصلای این شهر با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان سال حمایت از کالای داخلی از سوی مقام معظم رهبری افزود: همگی وظیفه داریم با حمایت از کالا و تولید داخل به رونق اقتصادی کشور کمک کنیم.
امام جمعه گلپایگان همچنین با اشاره به نوسات قیمت ارز در کشور خواستار مدیریت بهتر بانک مرکزی بر نرخ ارز برای رونق اقتصادی در کشور و حذف دلار در مبادلات تجاری شد.
* نایین*
امام جمعه نایین گفت: امسال باید کالای با کیفیت ایرانی بسازیم و آن را مصرف کنیم و سرمایه خود را به جیب بیگانگان واریز نکنیم.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) افزود: انتخاب نام امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی در ادامه نامگذاری اقتصادی در سال های اخیر ادامه مبارزه با دشمن در میدان اقتصادی است.
وی بابیان اینکه عزت امروز جمهوری اسلامی در نمایش اقتدار بین المللی است تاکید کرد: کشور های منطقه می دانند که ما از ملت مظلوم یمن ، لبنان ، سوریه ، عراق و امثال آنها حمایت می کنیم و اگرحمایت ایران نبود دیگر جهان اسلام و به دنبال آن ایران اسلامی هم به باد فنا رفته بود.
*کاشان *
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در خطبه های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه این شهر گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا با حمله نظامی به سوریه می خواهد، رسوایی خود و عظمت از دست رفته آمریکا را برگرداند.
آیت الله عبدالنبی نمازی با اشاره به ماهیت شرارت و جنگ طلبی ترامپ افزود: بسیاری از مسئولان آمریکایی از جمله جیمی کارتر رئیس جمهوری پیشین آن کشور به صدها مورد جنگ، تهاجم و کودتا در کشورهای مختلف جهان اعتراف کردند.
وی بیان کرد: ترامپ پس از شکست تروریست ها در عراق و سوریه برای جبران شکست خود، سوریه را به حمله نظامی تهدید کرده و می خواهد با اقدام نظامی می خواهد رسوایی ها را پوشش دهد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان با اشاره به حمله های موشکی انصارالله یمن به عربستان گفت: ولیعهد سعودی به فرانسه سفر داشت و قراردادی 18 میلیارد دلاری با رئیس جمهوری فرانسه امضا کرد.
او در ادامه عنوان کرد: برخی مدعی اصلاح طلبی هستند و خود را اصولگرا نمی دانند، برخی دیگر مدعی اصولگرایی هستند و خود را اصلاح طلب نمی دانند که این تفکر اشتباهی است.
آیت الله نمازی افزود: این مسئله همچنان که حضرت امام کاظم (ع) می فرمایند، پذیرفتنی نیست چرا که مومن برادر مومن است و مومنان هیچگاه نمی توانند نسبت به یکدیگر بیگانه باشند و لعنت خدا بر کسی که برادر مومن را متهم و به او تهمت ناروای اخلاقی، مالی، اقتصادی و عملی بزند.
* اردستان *
امام جمعه اردستان در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به دیدارهای رهبر فرزانه انقلاب با مسئولان ارشد امور اجرایی و نظامی گفت: اقتدار کشور مورد خشم دشمن است و دشمن می خواهد این اقتدار را بشکند، از این رو با هر روش ممکن قصد از بین بردن توان نیروهای مسلح را دارد.
حجت الاسلام حسن دهشیری افزود: همچنان که مقام معظم رهبری تاکید کردند، مسئولان باید تهذیب نفس داشته و با قرآن کریم و حدیث ها انس بگیرند تا با پالایش قلب ها در مسئولیت ها موفق باشند.
وی در ادامه به حمله جنگنده های رژیم غاصب صهیونیستی به فرودگاهی در سوریه اشاره کرد و آن را تجاوزی وحشیانه و وقیحانه به حق حاکمیت آن کشور دانست.
امام جمعه اردستان بیان کرد: سازمان های بین المللی در برابر این جنایت ها سکوت کرده و آن را محکوم نکردند اما توطئه استفاده از سلاح شیمیایی توسط دولت سوربه به جریان افتاد تا این کشور را تهدید به جنگ و حمله نظامی کنند.
7431/6136/8123 / 7131/ 7136/ 7138

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29269/ائمه-جمعه-استان-اصفهان-بر-حمایت-کالای-ایرانی-تاکید-کردند
بستن   چاپ