پیام سپاهان
مشاور فرماندهی سپاه:
جریان مقاومت دستاورد خون شهیدان است
شنبه 25 فروردين 1397 - 13:41:44
سپاهان نیوز - کاشان- مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت در کشورهای منطقه، این جریان را دستاورد خون شهیدان والا مقام عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین دقیقی پنجشنبه شب در همایش وارثان شاهد در دانشگاه کاشان گفت: شهیدان گلگون کفن، ایران اسلامی را بیمه کردند و آسایش، امنیت و خودداری دشمنان از حمله به ایران تنها در گرو فرهنگ شهادت ملت است.
وی افزود: جریان مقاومت توانسته در برابر ماشین جنگ رژیم غاصب صهیونیستی بایستد و به برکت خون شهدا چندین بار این رژیم تا دندان مسلح را شکست بدهد.
وی افزود: امروز ایران، عراق، افغانستان، لبنان، سوریه و فلسطین به یک جریان بزرگ مردمی و قوی تبدیل شدند و هر روز بر قدرت این کشورها افزوده می شود.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، نظریه پیروزی خون بر شمشیر را مطرح کرد و شهیدان والا مقام نیز در راه تحقق آن عمل کردند، به گونه ای که در برابر توپ و تانک 14 کشور ایستادند و با مقاومت به پیروزی رسیدند.
او اضافه کرد: امروز این نظریه جای خود را در جهان باز کرده و همه آزادیخواهان جهان به علت خون شهیدان، آن را پذیرفتند که دستاوردی بزرگ برای جریان مقاومت محسوب می شود.
دقیقی عنوان کرد: وجود ملتی ولایتمدار و آماده، نشان داده که نه تنها هیچ گزینه نظامی وجود ندارد بلکه دشمن مجبور است تا گزینه نظامی را حذف کرده و به سمت گزینه های فرهنگی برود که در این مرحله کار فرزندان شهدا به دلیل لزوم قد علم کردن در برابر این تهاجم فرهنگی سخت می شود.
وی با اشاره به تکلیف گرایی، ولایت مداری، شهادت طلبی و از جان گذشتگی شهیدان ادامه داد: آنها به مردم فلسطین یاد دادند که چگونه مقابل یک رژیم غاصب بایستند، استقلال را به مردم عراق آموختند و به مردم سوریه نیز یاد دادند که چگونه در برابر تجاوز ابرقدرها مقاومت کنند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز نیز جوانان عاشق و علاقه مندی مانند دست اندرکاران برگزاری این همایش برای شهیدان کار می کنند و مسئولان نیز باید به این جریان که تنها با اتکا به توان خود پای کار آمده، بیشتر توجه کنند.
کتاب "شیرین تر از عسل" شهید مرتضی بهمنی، نوجوان 15 ساله کاشانی در ادامه این همایش با حضور جمعی از خانواده والا مقام شهیدان و مسئولان این شهرستان رونمایی شد.
شهرستان کاشان بیش از یک هزار و 700 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
این شهرستان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29272/جریان-مقاومت-دستاورد-خون-شهیدان-است
بستن   چاپ