پیام سپاهان
آتش سوزی کارخانه قیر در اصفهان خاموش شد
شنبه 25 فروردين 1397 - 13:42:09
سپاهان نیوز - اصفهان- آتش سوزی مخازن کارخانه تولید قیر صنعتی در شرق اصفهان ، محدوده جاده سگزی به سمت محمدآباد بامداد پنجشنبه خاموش شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 40 دقیقه بامداد امروز در تماس با سامانه 125 آتش نشانی، آتش سوزی کارخانه تولید قیر صنعتی در جاده سگزی اعلام و در پی آن تیم های عملیاتی به محل اعزام شدند.
محمد شریعتی با بیان اینکه مخازن تولید قیر در این کارخانه دچار نشت و جاری شدن قیر در محدوده و اطراف کارخانه شده بودند، افزود: خاموش کردن مواد نفتی به دلیل سیال و مشتعل بودن با دشواری انجام شد.
وی گفت: در این عملیات با ایجاد حلقه ای از خاموش کننده ها در اطراف آتش، حرکت مواد سیال توسط پوششی از فوم صنعتی به همراه آب کند و حریق پس از چهارساعت بدون خسارت جانی خاموش شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به وجود مخازن سوختی در زیر پاتیل های قیر دراین کارخانه و نیز وجود تعدادی کپسول های گاز 11 کیلویی در محل، آتش سوزی می توانست برای کارخانه های اطراف خطرساز باشد.
شریعتی اظهارکرد: تیم کارشناسی پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در حال بررسی علت دقیق بروز این حادثه است.
24 ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با 624 نیروی عملیاتی و 90 نیروی ستادی در سطح مناطق 15 گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.
ت/7135/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29291/آتش-سوزی-کارخانه-قیر-در-اصفهان-خاموش-شد
بستن   چاپ