پیام سپاهان
ابراهیم زاده: استرس بازیکنان سپاهان کمتر شده است
شنبه 25 فروردين 1397 - 13:42:12
سپاهان نیوز - اصفهان- سرمربی تیم سپاهان گفت: استرس بازیکنان این تیم کمتر شده و اگر در بازی اشتباهی توسط بازیکنان صورت می گیرد از بی دقتی و بدشانسی آنها است.
به گزارش ایرنا، منصور ابراهیم‌زاده عصر جمعه پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری افزود: در روزی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم و تفاضل گل خود را تغییر دهیم ، با یک اشتباه نابخشودنی بازی را با تساوی به حریف واگذار کردیم.
سرمربی سپاهان با بیان اینکه در این بازی هم حرکت در عمق انجام دادایم،هم شوت زدیم و هم ارسال خوب داشتیم گفت: در دیدار امروز با بدشانسی و بی دقتی پیروز نشدیم و نتوانستیم جایگاه شایسته ای به دست بیاوریم.
وی اظهارکرد: این بازی برای ما تمام شده است و به بازی های بعدی فکر می کنیم تا بتوانیم سال آینده برای سپاهان سالی موفقیت آمیز باشد.
ابراهیم زاده با بیان اینکه دراین دیدار بازیکنان سپاهان به غیر از چند اشتباه خوب ظاهر شدند گفت: بازیکنان در این دیدار سعی کردند با همه توان کار کنند ولی می توانستند بهتر از این نیزعمل کنند که نشد.
وی در پاسخ به سوالی در باره استرس موجود دربین بازیکنان تیمش افزود: باید دید آیا از زمان حضور من شرایط سپاهان بهتر شده یا نه، در همین زمین به صنعت نفت باخته‌ بودیم ولی در حال حاضر شرایط تیم بهتر شده است و استرس بازیکنان کمتر شده است.
سرمربی تیم سپاهان اظهار کرد: در بازی اگر توپی گل نمی‌شود آن بی دقتی است بازیکنی مانند رضا دهقان که جوان‌ترین بازیکن ما است وقتی توپ را براحتی به بیرون می‌زند آیا این از ضعف تکنیک و بی‌تجربگی بازیکن است یا که استرس این بازیکن، برای سایر بازیکنان همانند ساسان انصاری، مهدی شریفی و جعفری هم ممکن است اتفاق بیفتد .
ابراهیم‌زاده افزود: علت اینکه ضربات ایستگاهی ما گل نمی‌شود بی‌دقتی و بدشانسی بازیکنان است ؛ در ضربات ایستگاهی هم موقعیت هایی خوبی داشتیم که با بی دقتی از دست رفت.
سرمربی سپاهان گفت: من بازیکنانم را باور دارم و باید خوب کار کنیم تا آینده را برای خودمان روشن‌ کنیم،چون موجودی ما همین بازیکنان هستند و نباید به حاشیه رفت تا تیم دچار مشکل شود.
ابراهیم‌زاده با اشاره حاشیه های پایان این دیدار اضافه کرد: هوداران سپاهان تا دقیقه 90 ما را تشویق می کردند و آنها با توجه به سوابق قهرمانی های سپاهان از این تیم انتظار دارند.
وی با بیان اینکه هوداران از سپاهان پیروزی می خواهند گفت: آنها ما باید بدانند که بازیکنان با تمام وجود بازی کردند وتمام تلاش خود را انجام دادند.
ابراهیم زاده در پاسخ به سوالی در باره شایعات مذاکره با مربی دیگری توسط هیات مدیره سپاهان و تاثیرآن در روحیه بازی بازیکنان اظهار کرد: زمانی به تیم سپاهان آمدم و این تیم را تحویل گرفتم که شاید کسی حاضر نبود هدایت تیم را برعهده بگیرد، سوابق من مشخص است، تا زمانی که من هدایت سپاهان را برعهده دارم، کارمن آموزش، درک و کار فوتبالی است و از کسی ترسی ندارم.
وی گفت: گر بازیکنی خوب بازی نکند و کم کاری کند، به خودش ضربه می زند، ولی اگر خوب کار کند می تواند موفق باشد، این موضوع را نیز نباید فراموش کرد که بازیکنان تیم سپاهان در سالهای اخیر90 درصد تغییرکردند و این موضوع نیزخود مشکل ایجاد کرد.
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان عصر جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
8114ت/ 1339

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29292/ابراهیم-زاده--استرس-بازیکنان-سپاهان-کمتر-شده-است
بستن   چاپ