پیام سپاهان
طرح مجموعه ورزشی پینت بال اردستان کلنگ زنی شد
شنبه 25 فروردين 1397 - 13:42:21
سپاهان نیوز - کاشان- کلنگ طرح ساخت مجموعه ورزشی پینت بال جام دیجیتال اردستان شامگاه پنجشنبه در آئینی با حضور فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم و جمعی از مسئولان این شهرستان به زمین زده شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مجموعه پینت بال با سرمایه گذاری 900 میلیون ریالی بخش خصوصی اردستان در زمینی به مساحت یک هزار و 200 مترمربع در مدت یک ماه ساخته خواهد شد.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در آئین کلنگ زنی این طرح گفت: آکادمی استعدادیابی فوتبال این شهرستان نیز در کنار مجموعه پینت بال دیده شده که مرحله های نهایی را در بخش مسائل فنی سپری می کند.
حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد افزود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بهترین راهکار در جهت توسعه فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی است و سرمایه گذاری خصوصی به دلیل پیگیری ارائه بهتر خدمات در راستای بازگشت سرمایه موجب توسعه و رونق بیشتر می شود.
پینت بال یکی از هیجان انگیز‌ترین ورزش های گروهی است که در جریان آن 2 گروه از بازیکنان با شلیک گلوله‌های رنگی برای حذف یکدیگر تلاش دارند.
این رشته ورزشی نو و پر هیجان بر پایه دو و میدانی است و بسیار نزدیک به تیراندازی اما از آنجا که به اندیشه راهبردی نیاز دارد، به آن شطرنج زنده نیز می‌گویند.
پینت بال به دلیل جذابیت، هیجان و تحرک بسیار زیاد باعث ایجاد سرگرمی سودمند برای قشر جوان جامعه و سالم سازی اوقات فراغت و تخلیه انرژی های درونی آنان می شود.
افراد در رده ‌های سنی مختلف می توانند از پینت بال لذت ببرند و تنها کافی است که قدرت دویدن، فکر کردن سریع و استفاده از تفنگ یا مارکر (نشانه‌ رو) را داشته باشند.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر جمعیت در فاصله 118 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29296/طرح-مجموعه-ورزشی-پینت-بال-اردستان-کلنگ-زنی-شد
بستن   چاپ