پیام سپاهان
امکانات ورزشی تیران و کرون پاسخگوی نیاز این منطقه نیست
شنبه 25 فروردين 1397 - 13:42:26
سپاهان نیوز - اصفهان- فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: امکانات ورزشی ایت شهرستان پاسخگوی نیاز متناسب با سرانه جمعیت این منطقه نیست.
به گزارش ایرنا، علی رحمانی روز پنج شنبه در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: امکانات فعلی ورزشی شهرستان تیران و کرون با توجه گستردگی جغرافیایی و جمعیت 71 هزار نفره شهرستان نیاز به توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی است.
وی بیان کرد: با توجه به بافت روستایی این شهرستان راه اندازی خانه های ورزش روستایی اقدامی موثر در افزیش فضاهای ورزشی و توسعه ورزش در بخش روستایی و استفاده از فضاهای موجود در روستاها است.
فرماندار شهرستان تیران و کرون ادامه داد: 13 خانه ورزش روستایی، زمین فوتبال و والیبال ساحلی و زمین ورزشی در روستاها با همکاری هیئت های ورزشی و دهیاری و شوراهای اسلامی ایجاد شده و برنامه های فرهنگی ورزشی از جمله همایش ورزشی در روستاهای تیران و کرون برگزار می شود که این امکانات باید افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: تعدادی از سالن های ورزشی این شهرستان امکانات خوبی برای ورزشکاران ندارد که ارتقای تجهیزات این مجموعه ها برای افزایش بهره برداری و کیفیت خدمات لازم است.
رحمانی با اشاره به راه اندازی خانه های جوان در کشور گفت: زمینی به وسعت 500 متر مربع برای احداث خانه جوان در شهرستان تیران و کرون پیش بینی شده که پس از انجام فرآیند واگذاری عملیات احداث خانه جوان انجام می شود.
سرانه فضاهای ورزشی در این شهرستان برای هر نفر 22سانتی مترمربع می باشد که سرانه ورزشی استاندارد طبق برنامه توسعه پنجم کشور برای هر نفر یک متر مربع است.
شهرستان تیران و کرون دارای چهار هزار نفر ورزشکار سازمان یافته است.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت.7131/ 1339

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29297/امکانات-ورزشی-تیران-و-کرون-پاسخگوی-نیاز-این-منطقه-نیست
بستن   چاپ