پیام سپاهان
سرمربی تیم فوتبال سپاهان:
سه دیدار سخت تا پایان فصل پیش رو داریم
شنبه 25 فروردين 1397 - 13:42:34
سپاهان نیوز - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تا پایان فصل سه دیدار سخت پیش رو داریم و باید این بازی ها را با موفقیت سپری کنیم تا برای فصل آینده آماده شویم.
به گزارش ایرنا، منصورابراهیم‌ زاده روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان با بیان اینکه تیم سپاهان در چند بازی اخیر روند روبه رشدی داشته است ، افزود : به غیر از دیدار با پیکان و شکستی که از این تیم متحمل شدیم مقابل تراکتورسازی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم یک امتیاز خارج از خانه بگیریم.
وی گفت: فردا با صنعت نفت آبادان که از سرمربی خوب بهره می برد و نگران سقوط و یا کسب سهمیه آسیایی نیست بازی داریم که می تواند دیدار خوبی باشد.
ابراهیم زاده با بیان اینکه صنعت نفت آبادان تیم هماهنگی است افزود: تیم ما نیز در دیدار فردا باید با دقت عمل کند تا آن چیزی که شایسته تیم سپاهان است رقم بخورد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دو شکست پی در پی این تیم مقابل صنعت نفت افزود: بازیکنان سپاهان با این تفکر در این دیدار بازی خواهند کرد که اشتباهات دیدارهای قبلی را جبران کنند و بازی خوبی را ارائه دهند.
وی با اشاره به فهرست ورودی و خروجی بازیکنان این تیم برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور افزود: در این زمینه من فهرستی ندادم و باید روابط عمومی یا مدیرعامل باشگاه پاسخگو باشد.
سرمربی سپاهان همچنین به بازیکنان محروم و مصدوم این تیم اشاره کرد و گفت: در این دیدارعزت الله پورقاز محروم است و ایمان زکی‌ زاده، رسول نویدکیا و مروان حسین نیز مصدوم هستند.
وی افزود: مسعود حسن زاده نیز هنوزآمادگی لازم را پیدا نکرده و زمانی که آماده شد از این بازیکن استفاده خواهیم کرد.
سرمربی سپاهان درباره سه بازی آینده اظهار کرد: همه تلاش ما این است سه دیدار باقی مانده را با موفقیت به پایان برسانیم و تیم را برای فصل آینده آماده کنیم.
دیدار تیم­های فولاد مبارکه سپاهان و صنعت نفت آبادان از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت 16 فردا جمعه 24 فروردین ماه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.
ت/8114/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29299/سه-دیدار-سخت-تا-پایان-فصل-پیش-رو-داریم
بستن   چاپ