پیام سپاهان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان خبر داد:
نصب دوربین ثبت تخلف در مسیر شهرضا - سمیرم
شنبه 25 فروردين 1397 - 13:43:22
سپاهان نیوز - شهرضا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جده‌ای استان اصفهان گفت: 113 دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان فعال است که علاوه بر این تعداد، دوربین ثبت تخلف محور شهرضا – سمیرم نیز نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، مهدی خضری عصر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات تکمیل پروژه‌های راهسازی شهرضا، اظهار کرد: در حال حاضر 113 دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان فعال است که علاوه بر این تعداد، دوربین ثبت تخلف محور شهرضا – سمیرم نیز نصب می‌شود.
وی ادامه داد: احداث پنج زیرگذر در محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا در نظر گرفته شده است که مراحل مختلف ساخت و ساز آن‌ها در دست اقدام است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: مناقصه انتخاب پیمانکار ساخت زیرگذرهای سه‌راهی پرزان، چهارکیلومتری پلیس راه اصفهان – شیراز و روستای مهیار انجام شده و باکس‌های ساخت این زیرگذرها نیز در محل مستقر شده است.
وی اضافه کرد: مراحل مطالعاتی زیرگذرهای جرم‌افشار و بخش منظریه شهرضا نیز انجام شده و آگهی مناقصه آن منتشر می‌شود.
خضری با اشاره به کمربندی غرب شهرضا اظهار کرد: پس از انجام طرح مطالعاتی آسفالت این کمربندی، عملیات آسفالت این مسیر نیز در شش ماهه نخست امسال انجام می‌شود.
وی گفت: اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال برای آسفالت مسیر شهرضا – مبارکه در نظر گرفته شده است و باتلاش نماینده شهرستان، اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال برای آسفالت مسیر شهرضا – مبارکه اختصاص می‌یابد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: طرح مطالعاتی ایمن‌سازی ورودی و خروجی‌های شهرضا و بهسازی دوربرگردان‌های مسیرهای این شهرستان، انجام می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29327/نصب-دوربین-ثبت-تخلف-در-مسیر-شهرضا---سمیرم
بستن   چاپ