پیام سپاهان
مربی صنعت نفت:
باورمان نمی‌شد سپاهان در چنین شرایطی قرار بگیرد
شنبه 25 فروردين 1397 - 13:43:24
سپاهان نیوز - اصفهان - مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سپاهان تیم بزرگی است ولی فوتبال بالا و پایین دارد و ما هم باورمان نمی‌شد روزی سپاهان در خطر سقوط قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، بهنام سراج ظهر پنجشنبه در غیاب کمالوند سرمربی صنعت نفت، پیش از صف‌آرایی تیمش در برابر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران درباره این دیدار اظهار داشت: ما روز سختی را در برابر تیم سپاهان خواهیم داشت و اگرچه سپاهان پس از سال‌ها، اکنون شرایط مطلوبی ندارد اما فوتبال سپاهان و نتایج این تیم متفاوت است. ما در هفته‌های قبل، از بازیکنان جوان تیم استفاده می‌کردیم ولی در این دیدار بازیکنان جوان را در آبادان گذاشته و با تیم کامل خود به مصاف سپاهان آمده‌ایم.
وی پیرامون شرایط روحی تیمش افزود: خوشبختانه تیم ما همیشه در برابر تیم‌های اصفهانی، انگیزه خاصی دارد و در این بازی هم شرایط به همین گونه است. از سویی با توجه به شرایط صنعت نفت در جدول، ما می‌توانیم دو رده دیگر صعود کنیم و به همین دلیل تلاش می‌کنیم سه امتیاز این بازی را از دست ندهیم.
مربی صنعت نفت، سپاهان را تیم بزرگی توصیف کرد و افزود: ما فردا به مصاف تیم پرقدرتی خواهیم رفت که اجازه دست کم گرفته شدن نمی‌دهد. بازی‌های قبلی، شرایط خود را داشتند و ما فردا با تیم جدیدی روبرو هستیم که امیدوارم بازی خوبی باشد.
وی درباره شرایط سپاهان گفت: باورمان نمی‌شد که روزی سپاهان در چنین شرایطی قرار بگیرد که در خطر سقوط باشد؛ فوتبال بالا و پایین دارد اما درخواست من از مردم اصفهان این است که در چنین شرایط حساسی از هر دو تیم اصفهانی به شایستگی حمایت کنند. سپاهان بازی‌های خوبی انجام می‌داد اما متاسفانه نتایج خوبی نمی‌گرفت و این هشداری است برای مسئولان سپاهان که در فصل آینده به نحوی یارگیری کنند که نتایج مطلوب را کسب کنند.
سراج در ارتباط با مصدومان و محرومان صنعت نفت اضافه کرد: در بازی فردا، صوفیانی به دلیل محرومیت و بغلانی به علت مصدومیت از همراهی صنعت نفت محروم خواهند بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29329/باورمان-نمی‌شد-سپاهان-در-چنین-شرایطی-قرار-بگیرد
بستن   چاپ