پیام سپاهان
سرمربی سپاهان:
جایگاه سپاهان از نظر آماری نسبت به ابتدای فصل بهتر شده است
شنبه 25 فروردين 1397 - 13:43:26
سپاهان نیوز - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشبختانه جایگاه سپاهان از نظر آماری نسبت به ابتدای فصل بهتر شده و قوی‌تر شده ‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر ، منصور ابراهیم ‌زاده ظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از رویارویی تیمش با تیم صنعت نفت آبادان با تبریک سال نو و تسلیت شهادت امام کاظم (ع) اظهار داشت: امیدوارم همه از جمله سپاهان که همه مردم اصفهان می‌خواهند رو به رشد باشد به آرزوی خود برسند و فصل پیش رو، فصل شکوفایی سپاهان باشد.
وی به عملکرد اخیر تیمش اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه تیم ما روند خوبی را در پیش گرفته و عملکرد قابل قبولی در هفته‌های اخیر در برابر پیکان و تراکتورسازی داشته است. البته 3 بازی دشوار پیش رو داریم که امیدوارم با موفقیت پشت سر بگذاریم.
سرمربی سپاهان پیرامون تیم صنعت نفت افزود: ما فردا به مصاف تیمی خواهیم رفت که از مهره‌های خارجی خوبی بهره‌ می‌برد که نسبت به سایر بازیکنان خارجی لیگ بهتر هستند و استرسی ندارند چراکه نه در خطر سقوط هستند و نه به دنبال سهمیه و در مجموع صنعت نفت تیم خوبی است و ما فردا باید با دقت عمل کنیم و چیزی که شایسته سپاهان است، رقم بزنیم.
وی درباره احتمال دو شکست پیاپی در برابر صنعت نفت بیان کرد: خوشبختانه تفکر بازیکنانم این است که با توجه به باخت‌های قبل و درس گرفتن از آنها منطقی‌تر و آب‌ دیده تر عمل کنند.
ابراهیم‌زاده پیرامون حواشی مربوط به برنامه تیم برای نقل و انتقالات،‌ گفت: درباره لیست بازیکنان ورودی و خروجی، روابط‌ عمومی باشگاه یا مدیر عامل باشگاه باید صحبت و اظهار نظر کند.
وی درباره بازیکنان محروم یا مصدوم این تیم توضیح داد: در بازی فردا پورقاز به علت محرومیت و نویدکیا، مروان حسین و زکی‌زاده به علت مصدومیت از همراهی تیم محروم هستند که مروان حسین چند هفته‌ای است ار ناحیه ستون فقرات دچار آسیب‌دیدگی شده است.
سرمربی سپاهان درباره سه بازی پیش روی این تیم افزود: برنامه ما برای سه بازی آخر این است که به گونه‌ای عمل کنیم که در فصل آینده با قدرت بیشتری حضور داشته باشیم و آرزوی هواداران را برآورده کنیم.
وی روند تیم را روبه جلو توصیف کرد و گفت: خوشبختانه از جایگاه سپاهان از نظر آماری نسبت به ابتدای فصل بهتر شده و قوی‌تر شده ‌ایم. به عنوان نمونه در بازی برابر پیکان اگرچه در دقایق ابتدایی گل خوردیم اما کاملا بر بازی مسلط بودیم به همین شکل در برابر ذوب‌آهن پس از اینکه در دقیقه 45 گل دریافت کردیم، با تسلط بر بازی در نیم دوم، این گل خورده را جبران کردیم و در مجموع معتقدم، رشد تیم ما مثبت بوده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29330/جایگاه-سپاهان-از-نظر-آماری-نسبت-به-ابتدای-فصل-بهتر-شده-است
بستن   چاپ