پیام سپاهان
بخشی از مجتمع ولیعصر(عج) کاشان در آتش سوخت
يکشنبه 26 فروردين 1397 - 09:50:07
سپاهان نیوز - کاشان- روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: مجتمع چهار طبقه ولیعصر(عج) در مرکز این شهرستان بامداد امروز دچار آتش سوزی شده بود که با حضور به موقع آتش‌نشانان حادثه مهار شد.
به گزارش ایرنا، روح الله فدائی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: نیروهای آتش نشان و امداد و نجات ایستگاه های یک و چهار کاشان ساعت سه و 30 دقیقه بامداد به دنبال تماس یک شهروند مبنی بر وقوع آتش سوزی در محل (خیابان بابا افضل) حضور یافتند.
وی افزود: این مجتمع دارای 60 باب مغازه تجاری و هشت واحد اداری است و در این آتش سوزی گسترده نزدیک به 10 باب مغازه دچار آتش سوزی شده بود.
روابط عمومی سازمان آتش نشانی کاشان بیان کرد: 20 نفر آتش نشان به همراه هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین با تلاش خود آتش را مهار و از سرایت آن به سایر مجتمع های تجاری و واحدهای مسکونی مجاور جلوگیری کردند.
او اضافه کرد: حادثه از طبقه زیرهمکف مجتمع ولیعصر (عج) آغاز شده و به دیگر قسمت ها سرایت کرد، به طوری که زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی چندین مغازه در آتش سوخته و دود غلیظی نیز طبقات مجتمع را فرا گرفته بود.
فدایی با قدردانی از همکاری نیروهای انتظامی، اورژانس و راهنمایی رانندگی در برقرای نظم، امنیت و امدادرسانی در محدوده آتش سوزی عنوان کرد: الزام به رعایت مسائل ایمنی در مکان های عمومی و مرکزهای خرید، ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت پیشگیری و رویارویی با حادثه های احتمالی از جمله نصب خاموش کننده در هر واحد صنفی و سیستم اعلام آتش سوزی خودکار در ساختمان ها باید در دستور کار باشد.
به گزارش ایرنا، مجتمع تجاری اداری ولیعصر (عج) کاشان خردادماه سال گذشته نیز دچار آتش سوزی شده بود.
بیش از 16 فقره آتش سوزی از ابتدای سال جاری تا کنون در شهرستان کاشان رخ داده است.
کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29338/بخشی-از-مجتمع-ولیعصر(عج)-کاشان-در-آتش-سوخت
بستن   چاپ