پیام سپاهان
/سال حمایت از کالای ایرانی/
حجتی: برای حمایت از کالای ایرانی باید کار عملی انجام شود
يکشنبه 26 فروردين 1397 - 11:15:43
سپاهان نیوز - سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: اگر تولید کنندگان حمایت شوند و کالای خوب و با کیفیت مناسب تولید کنند ثابت شده است که مردم خرید کالای ایرانی را به خارجی ترجیح می‌دهند.
حیدر علی حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در خصوص سال حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: اگر بخواهیم مراکز کارگاهی و تولیدی‌مان به کار خود ادامه دهند و کارگران بیکار نشوند و تولید مناسب داشته باشیم مردم باید این توجه را داشته باشند که کالای ایرانی بخرند، اما برای تولید باید به تولیدگران و کارفرمایان کمک لازم انجام شود. اگر تولیدکنندگان حمایت شوند و کالای خوب و با کیفیت مناسب تولید کنند ثابت شده است که مردم خرید کالای ایرانی را به خارجی ترجیح می‌دهند.
وی افزود: برای مثال در صنعت خودرو زمانی که خودروساز حمایت شود و خودروی با کیفیت تولید کند غیرممکن است مردم خودروی خارجی خریداری کنند. برخی خودروهای داخلی کیفیت مناسب ندارند و امنیت جانی مردم به خطر می‌افتد به همین دلیل مردم خودروهایی خریداری می‌کنند که کیفیت و ایمنی بالایی داشته باشد.
سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان با بیان اینکه احزاب باید در این مسیر مشوق باشند، گفت: مردم را به خوبی می‌توان برای خرید خودروی خارجی تشویق کرد. وقتی نوع کالای مشابه خارجی در ایران با کیفیت بالا تولید شود دلیلی ندارد احزاب مردم را به خرید آن کالا تشویق نکنند.
حجتی ادامه داد: ثابت شده است که در کشور جوانان با استعدادی وجود دارند که اگر شکوفا شوند می‌توانند با کمک تولید گران، کالاهای با کیفیت و حتی جدید تولید کنند. مسئولان نباید به شعار اکتفا کنند و رسانه‌ها هم هر روز با فردی مصاحبه کنند و چند بنر هم از فرمایشات مقام معظم رهبری در خیابان‌ها نصب شود، اما کار عملی انجام نشود. کار عملی حمایت از تولید کننده و کارگر برای تولید خوب و بعد هم تشویق مردم برای خرید اجناس داخلی است.
این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: مشکل کنونی این است که بازار داخلی کشور به روی اجناس بی‌کیفیت چینی باز است. باید واقعیت‌ها را بیشتر بشناسیم و برای رفع و برون رفت از مشکلات چاره اندیشی کنیم. مسلماً وقتی احزاب ببینند که مسیر درست در پیش گرفته شده است قاعدتاً آن‌ها هم وظایف خود را در تشکیلات خودشان در جت حمایت از کالای ایرانی به خوبی انجام می‌دهند.
1445953973591_telisna3.jpgکد خبرنگار: 13040
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29348/حجتی--برای-حمایت-از-کالای-ایرانی-باید-کار-عملی-انجام-شود
بستن   چاپ