پیام سپاهان
رییس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان خبر داد:
تیم های اصفهان در راه مسابقات جهانی فرانسه
يکشنبه 26 فروردين 1397 - 11:46:08
سپاهان نیوز - رییس هیئت ورزش کارگران استان اصفهان گفت: 4 تیم کاملاً بومی از اصفهان در مسابقات جهانی مؤسسات فرانسه شرکت می‌کنند.
به گزارش ایسنا -منطقه اصفهان، جواد شیران در خصوص وضعیت عملکرد ورزش کارگران در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته برای ورزش کارگران سال بسیار خوبی بود و توانستیم در 25 اعزامی که در بخش آقایان و بانوان داشتیم 9 سکو در بخش آقایان و 6 سکو در بخش بانوان به خود اختصاص دهیم و در مجموع حائز رتبه خوبی در کشور شویم.
وی افزود: در سال گذشته 108 برنامه ورزشی و همایش اعم از برگزاری مسابقات و کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری برای ورزش کارگران استان اصفهان برگزار کردیم. از این تعداد 51 رویداد برای آقایان که 12750 نفر شرکت کننده دران حضور داشتند و در بخش بانوان 22 رویداد که 4400 نفر شرکت داشتند. در بخش رویدادهای همگانی نیز 18 رویداد که 45 هزار نفر در آن شرکت داشتند. در مجموع در دو بخش بانوان و آقایان 63 هزار نفر شرکت کننده در برنامه‌های مختلف داشتیم که ما حصل آن حضور خوب و قوی تیم‌های اصفهانی در مسابقات کشوری و کسب عناوین خوب کشوری بود.
وی در خصوص برنامه‌های این هیئت برای جاری گفت: با برگزاری جلسه هم اندیشی مسئولان انجمن‌های رشته‌های مختلف و همچنین مسئولان شهرستان‌های تلاش می‌کنیم برنامه و تقویم ورزشی خوبی را برای ورزش کارگران در سال جاری را تدوین کنیم تا حضوری قوی‌تر در مسابقات داشته باشیم.
شیران با اشاره فعالیت 30 رشته ورزشی در این هیئت خاطر نشان کرد: با توجه به نداشتن بودجه ومشکلاتی که داریم تلاش می‌کنیم بتوانیم خدمات خوبی در اختیار رشته‌های زیر مجموعه هیئت قرار دهیم. ورزشکاران تمامی رشته‌های تحت پوشش هیئت به مسابقات کشوری اعزام شدند. نمایندگان اصفهان با کسب عناوین خوب جواز حضور در مسابقات جهانی را نیز به دست آوردند در مسابقات جهانی لتونی در تنیس روی میز بانوان یک مقام دومی در بخش انفرادی و چهارمی تیمی را کسب کردیم و در بخش آقایان تیم اصفهان مقام سوم تیمی را به خود اختصاص داد. همچنین تنها نماینده اصفهان در جودو در وزن خود قهرمان جهان شد. درمسابقات رزمی جهانی که به میزبانی تهران برگزار شد از مجموع 9 نماینده اصفهان 6 نفر توانستند رتبه اول تا سوم گرفتند.
رییس هیئت ورزش کاگران استان اصفهان اعزام 4 تیم از اصفهان به مسابقات جهانی فرانسه را یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزش کارگری استان خواند و افزود: مسابقات جهانی شرکت‌ها و مؤسسات خرداد ما در فرانسه برگزار می‌شود از اصفهان 4 تیم والیبال، فوتبال و تنیس روی میز آقایان و بانوان شرکت دارند که تیم‌ها به طور کامل از نفرات بومی اصفهان تشکیل شدند، اقدمات اولیه آن صورت گرفته که خرداد ماه عازم مسابقات می‌شوند
و امیدواریم با دست پر بازگردند.
وی با اشاره به مشکل بودجه‌ای که هیئت با آن دست به گریبان است، اظهار کرد: مشکل اصلی که همان نقدینگی است یک مشکل همه گیر کشوری است که امیدواریم با توجه به برنامه ریزی که صورت گرفته زیاد درگیر این مشکل نشویم و بتوانیم ورزشکاران خود را به مسابقات اعزام کنیم. سال گذشته توانستیم با کمک و حمایت‌هایی که اسپانسرها از تیم‌ها داشتند آن را رفع کنیم.
وی در پاسخ به این سئوال که ورزش کارگری آیا در حوزه زیر ساخت‌ها و فضای ورزشی با مکل روبرو است یا خیر، تصریح کرد: در مجموع مشکل خاصی نداریم چرا که تلاش کردیم با آماده کردن زیر ساخت‌های مناسب و فضای مورد نیاز بتوانیم خدمات خوبی به ورزشکاران خود بدهیم. در دو رشته مشکل داریم، البته انجمن آن را فعال کردیم و امسال به دنبال آن هستیم با ایجاد و آماده سازی فضای مورد نیاز آن‌ها جایگاه این دو رشته تقویت کنیم تا فعالیت‌ها و همکاری بیشتری داشته باشیم.
وی افزود: به عنوان مثال انجمن اسکواش با مشکل نداشتن فضای اختصاصی روبرو هستند و استان با ما همکاری لازم را نداشته که درصدد هستیم با ساخت کورت در مجموعه چهار باغ بالا و در ادامه 4 کورت دیگر در مجموعه قدس این مشکل هم رفع شود و بتوانیم خدمتگذار جامعه کارگری باشیم. تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که در بخش کارگران انجام می‌دهیم با حمایت‌های خوب مدیر کل تعاون و اداره ورزش و جوانان استان است و همچنین تلاش و پیگیرهایی که مسئولان انجمن‌ها و ورزشکاران انجام می‌دهند که باید از آن‌ها تقدیر کرد.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29351/تیم-های-اصفهان-در-راه-مسابقات-جهانی-فرانسه
بستن   چاپ