پیام سپاهان
رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان:
بارش رگباری باران و تگرگ برای روزهای آتی اصفهان پیش‌بینی می‌شود
يکشنبه 26 فروردين 1397 - 11:46:15
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بارش رگباری باران و تگرگ برای روزهای آتی اصفهان پیش بینی می‌شود.

حسن خدابخش در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت سامانه‌های بارشی تا سه روز آینده بر روی استان اصفهان است که در روز دوشنبه با تقویت سامانه بر شدت ناپایداری ها افزوده می شود.
وی بیان داشت: بر این اساس امروز در اکثر نقاط استان اصفهان بارش‌های رگباری پراکنده همراه با رعدو برق و گاهی وزش نسبتاً شدید باد پیش‌بینی می شود.
رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان تصریح کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه با تقویت سامانه در اکثر مناطق استان رگبار،‌ رعدوبرق و در برخی مناطق تگرگ خواهیم داشت.
وی اعلام کرد: همچنین در ارتفاعات مناطق غربی و شمالی استان اصفهان بارش برف خواهیم داشت.
خدابخش با اعلام اینکه کمینه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر نقاط استان اصفهان یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت، ادامه داد: امروز هوای قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید، رگبار پراکنده باران و احتمال رعدوبرق پیش بینی می شود.
وی با اشاره به اینکه فردا هوای ابری و وزش باد نسبتاً شدید و رگبارباران و رعدوبرق پیش بینی شده است، گفت: برای سه شنبه نیز هوای نیمه ابری تا ابری گاهی رگبار باران و رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29353/بارش-رگباری-باران-و-تگرگ-برای-روزهای-آتی-اصفهان-پیش‌بینی-می‌شود
بستن   چاپ