پیام سپاهان
نیاز بسکتبال ایران به اوج گیری دوباره اصفهان
يکشنبه 26 فروردين 1397 - 13:13:36
سپاهان نیوز - رییس هیئت بسکتبال اصفهان گفت: اگر بسکتبال اصفهان به اوج برگردد، بسکتبال ایران نیز قدرتمند می‌شود
جواد داوری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه اصفهان، در خصوص اینکه اصفهان در سال‌های گذشته در بسکتبال تیم‌های قدرتمندی داشت ولی چندسالی است که تیمی در لیگ برتر ندارد اضهار کرد: مشکلات زیادی در چند سال گذشته داشتیم و یکی از مهم‌ترین آن‌ها که باعث شد تا این حد اصفهان در این زمینه ضعیف شود نبود بازیکن از اصفهان در تیم‌های پایه ملی است، تلاش هیئت بسکتبال اصفهان این است که بازیکن یا حداقل یک مربی از اصفهان در تیم‌های رده مختلف ملی راه پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه اصفهان در زمینه آموزش و زیر ساخت‌ها عملکرد مناسبی نداشته است، تصریح کرد: حل این مشکلات نیازمند بودجه زیاد است که در این زمینه مشکل جدی کمبود بودجه داریم. تلاش می‌کنیم کمیت بازیکنان بسکتبال را افزایش دهیم. هدف ما قرار دادن گرفتن ورزش بسکتبال به عنوان ورزش اول استان است، البته اجرای همه این کارها نیاز به زمان است و طی یکسال انجام پذیر نیست.
رییس هیئت بسکتبال در خصوص تیم داری باشگاه سپاهان در بسکتبال خاطر نشان کرد: باید بتوانیم هیئت مدیره باشگاه سپاهان را متقاعد کنیم که بسکتبال نیز همانند فوتبال طرفداران زیادی دارد. باشگاه سپاهان یکی از باشگاه‌های پشتوانه دار، بزرگ و ریشه دار است که این می‌تواند بخشی از مشکلات بسکتبال را حل کند.
داوری در خصوص مشکلات تیم‌های پایه اظهار کرد: با مشکل کمبود بازیکن و مربی در تیم‌های پایه در بخش آقایان روبرو هستیم. در بخش بانوان نیز فقط یک بازیکن داریم. اگر بسکتبال اصفهان به اوج برگردد، بسکتبال ایران نیز قدرتمند می‌شود.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29361/نیاز-بسکتبال-ایران-به-اوج-گیری-دوباره-اصفهان
بستن   چاپ