پیام سپاهان
مدیر روابط عمومی آتش نشانی کاشان خبر داد:
تکرار حریق در مرکز خرید ولی عصر کاشان/آتش مهار شد
يکشنبه 26 فروردين 1397 - 15:21:06
سپاهان نیوز - اصفهان – مدیر روابط عمومی آتش نشانی کاشان گفت: مجتمع چهار طبقه ولی عصر (عج) کاشان که خرداد ماه سال گذشته نیز دچار آتش سوزی شده بود نیمه شب گذشته بار دیگر دچار حریق شد.

روح الله فدائی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: با تماس تلفنی یکی از شهروندان کاشانی، مقارن ساعت سه و 30 دقیقه صبح امروز با سامانه 125 در ارتباط با وقوع آتش سوزی در مجتمع چهار طبقه ای ولی عصر (عج) کاشان، بلافاصله گروه‌های اطفاء حریق و امداد و نجات از دو ایستگاه یک و چهار سازمان آتش نشانی کاشان به محل اعزام شدند.
وی افزود: بدین ترتیب تعداد هشت خودرو اطفائیه سبک و سنگین و 20 نفر از پرسنل آتش نشانی به محل آتش سوزی در خیابان باباافضل، اعزام و با مهار حریق از گسترش حریق به پاساژها، منازل مجاور و دیگر مغازه های مجتمع جلوگیری کردند.
وی ادامه داد: این آتش سوزی از طبقات منفی مجتمع آغاز شده و به دیگر قسمت ها سرایت کرده بود و در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی طی 3:30 از اعلام آن چندین مغازه دچار حریق شده و دود غلیظ اکثر طبقات مجتمع را فرا گرفته بود.
مدیر روابط عمومی آتش نشانی کاشان ابراز داشت: این مجتمع دارای 60 مغازه تجاری و هشت مغازه اداری است و در این حریق گسترده حدود 10 مغازه فعال مجتمع دچار آتش سوزی شده است.
وی با تشکر ویژه از همکاری شایسته عوامل نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی در برقراری نظم و امنیت محدوده حریق و حضور عوامل اورژانس در مدت زمان عملیات گفت: این مجتمع در خرداد ماه سال گذشته نیز دچار آتش سوزی شده بود.
فدایی الزام به رعایت نکات ایمنی در مکان های عمومی و مراکز خرید را متذکر شد و ابراز داشت: ایجاد زیر ساخت‌ها و امکانات لازم جهت پیشگیری و یا رویارویی با حوادث احتمالی با نصب خاموش کننده در هر واحد صنفی، اجرای سیستم اعلام حریق اتوماتیک در کل ساختمان را در موارد ایمنی این اماکن را ضروری است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29378/تکرار-حریق-در-مرکز-خرید-ولی-عصر-کاشان-آتش-مهار-شد
بستن   چاپ