پیام سپاهان
در آخرین روز از هفته فیلم انقلاب اسلامی؛
تئاتر «این ره که می روی» به صحنه می رود/اجرای نمایش «آشفتگان»
يکشنبه 26 فروردين 1397 - 17:12:40
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: در آخرین روز از هفته فیلم انقلاب اسلامی، تئاتر «این ره که می روی» به صحنه می رود و شاهد اجرای نمایش خیابانی «آشفتگان» هستیم.

مهدی احمدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در آخرین روز از هفته فیلم انقلاب اسلامی، تئاتر «این ره که می روی» به کارگردانی محمد هاشم زاده به صحنه می رود و شاهد اجرای نمایش خیابانی «آشفتگان» از رضا قلع‌گری هستیم.
وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در روز یک‌شنبه گفت: اجرای چهار نمایش در چهار مسجد در شهرهای اصفهان، چهار مسجد نجف آباد، دو نمایش در دو مسجد شهرضا و دو نمایش در دو مسجد خمینی شهر از جمله این برنامه‌ها است.
دیدار با خانواده شهدای جامعه هنری اصفهان
رئیس حوزه هنری استان اصفهان بیان داشت: همچنین اکران آثار تجسمی در شهر با عنوان هنر انقلاب اسلامی، پخش ویژه برنامه گفتگو محور هفته هنر انقلاب در شبکه استانی با موضوع هنر انقلاب و رشد گرافیک و دیدار با خانواده شهدای جامعه هنری اصفهان از برنامه‌های امروز است.
اکران 8 فیلم در هفته انقلاب اسلامی در اصفهان
وی ادامه داد: در طول هفته فیلم انقلاب اسلامی هشت فیلم با موضوع مرتبط شامل «رزم آرا، یک دوسیه مسکوت، به کارگردانی احسان عمادی، «بزم رزم» به کارگردانی سید وحید حسینی، «ترور سرچشمه» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «ادوارد» به کارگردانی محمدباقر شاهین و «زنانی با گوشواره‌های باروتی» در اصفهان اکران شد.
احمدی‌فر ابراز داشت: همچنین در روزهای پایانی این هفته فیلم «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در پردیس سینمایی چهارباغ، فیلم‌ «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سینما فلسطین و انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان در سینما چهارباغ به شکل ویژه اکران شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29387/تئاتر-«این-ره-که-می-روی»-به-صحنه-می-رود-اجرای-نمایش-«آشفتگان»
بستن   چاپ