پیام سپاهان
اجرای طرح مشارکتی معرفی حمام های کشور برای اولین بار
دوشنبه 27 فروردين 1397 - 14:31:40
سپاهان نیوز - طرح مشارکتی معرفی حمام های کشور بین سه شهر اراک، اصفهان و شیراز برای اولین بار از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اجرا شد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، حمام چهار فصل اراک یک اثر باستانی با مساحت 1600 متر مربع به عنوان بزرگ‌ترین حمام ایران در دوران قاجاریه، حمام وکیل شیراز نمونه‌‌ کاملی از پیشرفت معماری در دوران زندیه و گرمابه تاریخی رهنان در منطقه 11شهرداری اصفهان در دوران زندیه از جمله حمام های تاریخی کشور هستند که از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در طرح مشارکتی معرفی حمام های کشور مورد توجه شهروندان قرار گرفتند.
رئیس موزه حمام رهنان گفت: در این طرح که از سوی موزه حمام رهنان برنامه ریزی شده بود حمام چهارفصل اراک، حمام وکیل شیراز و حمام رهنان به صورت مشارکتی با ارائه بسته های محتوایی به شهروندان معرفی شدند.
سعید صرامی اظهار کرد: با اجرای این طرح آمار بازدید از حمام رهنان به هشت برابر افزایش یافت و بیش از سه هزار شهروند و گردشگر داخلی از این موزه بازدید به عمل آوردند که طبق آمار به دست آمده روزانه بین 200 تا 250 مراجعه کننده داشتیم.
وی افزود: در این طرح با ارسال محتوا، بروشور و بنرهای تبلیغاتی بین سه حمام شیراز و اراک و اصفهان، هر یک از مسافران نوروزی از مبدأ با این اماکن کمتر شناخته شده آشنا شدند.
رئیس موزه حمام رهنان ادامه داد: در همین راستا با اجرای این طرح، مسافران نوروزی در مسیر عبور از شهر اراک و شیراز با مشاهده بنرهای تبلیغاتی و دریافت بروشورها با حمام رهنان اصفهان آشنا می شدند و با حضور در اصفهان از این مکان تاریخی دیدن می کردند.
رئیس موزه حمام رهنان با اشاره به تأثیر تبلیغات شهری در ایام نوروز گفت: تبلیغات شهری نوروز که به موضوع معرفی امکان تاریخی کمتر شناخته شده پرداخت نیز در افزایش آمار بازدیدکنندگان موزه رهنان تأثیرگذار بود.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29426/اجرای-طرح-مشارکتی-معرفی-حمام-های-کشور-برای-اولین-بار
بستن   چاپ