پیام سپاهان
قلعه نویی: رفتار ازبک‌ها با ما خوب نبود/ هدفمان بردن و گل نخوردن است
دوشنبه 27 فروردين 1397 - 15:01:01
سپاهان نیوز - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: متاسفانه مسئولان ازبکستان رفتاری با ما کردند که زیاد رفتار خوبی نبود.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از دیدار با لوکوموتیو تاشکند در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خوشحالم که در ازبکستان هستم. 10 سال پیش باشگاه پاختاکور ازبکستان مرا می‌خواست اما آن زمان شرایط مهیا نشد که به کشور شما بیایم. سمول بابایان که آن زمان مدیر پاختاکور بود و بعدها سرمربی تیم ملی ازبکستان شد، از من دعوت کرد که به پاختاکور بروم اما شرایط جور نشد.
وی افزود: دیروز متاسفانه مسئولان ازبکستان رفتاری با ما کردند که زیاد رفتار خوبی نبود. قبل از اینکه به ازبکستان سفر کنیم، برنامه ما این بود که مستقیم از فرودگاه به زمین تمرین برویم و تمرین خود را برگزار کنیم.
وی ادامه داد: در فرودگاه تاشکند به ما گفتند که در ورزشگاه لوکوموتیو بازی در حال برگزاری است. پرسیدیم برای تمرین عصر ورزشگاه نور دارد که تأیید کردند، اما در نهایت نورافکن‌ها را روشن نکردند و در تاریکی تمرین کردیم. این در حالی است که وقتی لوکوموتیو به اصفهان آمد ما نهایت میهمان نوازی را انجام دادیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: هدف اول ما در بازی با لوکوموتیو پیروزی است. می‌خواهیم فوتبال مدرن‌تری را به اجرا بگذاریم تا به این هدف برسیم. هدف دوم ما این است که گل نخوریم و بتوانیم در ازبکستان موفق باشیم. ما چه در داخل خانه و چه بیرون از خانه به دنبال هجومی بازی کردن هستیم. به همین خاطر چون خواستیم هجومی بازی کنیم بعضی مواقع بازی‌ها را واگذار کردیم.
قلعه نویی خاطر نشان کرد: بازی لوکوموتیو و نسف قارشی را در لیگ ازبکستان تماشا کردیم که حریف ما بازنده شد. واقعیت فوتبال اما آن چیزی است که فردا در زمین اتفاق می افتد. ما تیم حریف را تجزیه و تحلیل کردیم و دنبال بردن هستیم. انشاءالله فردا وقتی بازی شروع شود، بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
وی تصریح کرد: برای این بازی همه بازیکنان خود را در اختیار داریم و فکر می‌کنم شماره 9 حریف تنها بازیکنی است که در این مسابقه حضور نخواهد داشت.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29433/قلعه-نویی--رفتار-ازبک‌ها-با-ما-خوب-نبود--هدفمان-بردن-و-گل-نخوردن-است
بستن   چاپ