پیام سپاهان
مدیر کل پست استان اصفهان خبر داد:
آغاز اجرای طرح ملی سیماک در آران و بیدگل
دوشنبه 27 فروردين 1397 - 15:01:02
سپاهان نیوز - آران و بیدگل - مدیر کل پست استان اصفهان گفت: طرح ملی سیماک (سیستم یکپارچه مدیریت املاک کشور) در آران و بیدگل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سید سعید رجالی ظهر دوشنبه، در جلسه آغاز اجرای این طرح در آران و بیدگل، با اشاره به اینکه استان اصفهان و بخش مرکزی آن به عنوان سومین استان در کشور اجرای این طرح را به صورت عملیاتی انجام داده است، اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح در چهار شهرستان استان اصفهان آغاز شده و تا پایان امسال تمام شهرستان ها و توابع آن این طرح را اجرایی می کنند.
وی در ادامه به برخی از مزیت های مهم اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: با اجرایی شدن این طرح به جای تشکیل 16 پرونده در 28 اداره و معطلی های سیستم اداری، به صورت کاملا هماهنگ صدور مجوزها انجام می شود.
مدیرکل پست استان اصفهان کرد: در ابتدایی اجرای این طرح در شهرستان های مختلف استان، 63 ساعت کارگاه آموزشی در 21 روز به فاصله 50 کیلومتری حوزه هر شهرستان اجرا و عملیات کاربردی آن نیز در روزهای آخر کارگاه انجام می شود.
وی تصریح کرد: لازم است ادارات مختلف درگیر در اجرای این طرح، اطلاعات لازم را در مدت یک هفته به اداره پست استان ارسال کنند تا اطلاعات برای اجرای عملیات اجرایی وارد سیستم ثبت شود.
فرماندار آران و بیدگل نیز اجرای این طرح را گامی در راستای اکرام صحیح ارباب رجوع و اجرایی شدن دقیق قانون در تمام مناطق شهرستان و استان بیان کرد.
ابوالفضل معینی نژاد، اجرای سریع صدرو مجوزها در استان اصفهان و همچنین جلوگیری از فساد اداری و زمین خواری را از دیگر مزایای اجرای طرح سیماک در استان اصفهان اعلام کرد که همواره خیلی از سرمایه گذاران را به دلیل معطلی در صدور مجوز با مشکل مواجه کرده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29434/آغاز-اجرای-طرح-ملی-سیماک-در-آران-و-بیدگل
بستن   چاپ