پیام سپاهان
مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان:
کاهش چشمگیر بودجه بیمه سلامت نیاز به مدیریت هزینه را ضروری کرد
دوشنبه 27 فروردين 1397 - 15:28:39
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: بودجه‌ای که امسال برای بیمه سلامت تخصیص دادند به شدت کاهش یافته است که بر همین اساس نیاز به مدیریت هزینه‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حسین بانک ظهر دوشنبه در نخستین جلسه هم اندیشی با روسای بیمارستان های خصوصی و مراکز جراحی محدود، اظهار داشت: بودجه امسال بیمه سلامت با کاهش چشمگیری روبرو گشته که نیازمند تعامل و همکاری بیشتر از سوی مؤسسات طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت است .
وی بیان داشت: تلاش ما بر این است که در سال جاری به منظور ارتقاء کیفیت و دسترسی آحاد مردم به خدمات سلامت با اجرای راهنماهای بالینی و استقرار خدمات الکترونیک به سمت مدیریت و کنترل هزینه‌های سازمان گام‌های موثری برخواهیم داشت.
مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان از روسای بیمارستان‌های خصوصی و مراکز جراحی محدود استان خواست پیشنهادات و انتقادات خود را با محوریت مدیریت هزینه های سازمان در سال 97 ارائه دهند و گفت: تاکید ما بر مدیریت منابع و مصارف و ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان است .
وی گفت: با توجه به رایگان شدن خدمات صندوق بیمه سلامت همگانی، هزینه‌های درمان در سال 95 نسبت به سال 93 ،300 درصد افزایش داشته است.
بانک ادامه داد: هزینه‌های درمانی ماهیانه بیمه سلامت در سال 93 برابر 24 میلیارد تومان بوده که در سال 95 با افزایش حدود سه برابری به 65 میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی افزود: با تلاش‌هایی که از سوی وزیر بهداشت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت به منظور تخصیص‌های خوبی برای پرداخت بدهی‌های موسسات طرف قرارداد صورت گرفت و با توجه به اینکه بخش خصوصی به عنوان بنگاه اقتصادی در حوزه سلامت فعالیت دارد، سعی شد پرداختی‌های بخش خصوصی با اولویت صورت گیرد .

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29435/کاهش-چشمگیر-بودجه-بیمه-سلامت-نیاز-به-مدیریت-هزینه-را-ضروری-کرد
بستن   چاپ