پیام سپاهان
ترکی مطرح کرد:
اهتمام جدی برای بستن تلگرام، اینستاگرام و واتس آپ در ابتدای اردیبهشت
دوشنبه 27 فروردين 1397 - 17:29:13
سپاهان نیوز - نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت گفت: در اوایل اردیبهشت ماه اهتمام جدی برای بستن تلگرام، اینستاگرام و واتس آپ وجود دارد و در این راستا حمایت از پیام رسان های ایرانی نیز ضروری است که متاسفانه استعمار مجازی در حال پیش آمدن است.
به گزارش ایسنا_ منطقه اصفهان در بویین میاندشت، اکبر ترکی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 97 با اشاره به شعار سال در تاکید از حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: باید از کالای ایرانی استفاده کنیم و این نباید مورد سوء استفاده قرار بگیرد و تولیدکنندگان باید کیفیت تولید را بالا ببرند.
وی با اشاره به لزوم امیدواری مردم ادامه داد: دولت، ملت و مجلس برای مقابله با دشمن باید یکدست باشند.
نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت با اشاره به تحولات نرخ ارز به سقوط پول ترکیه و روسیه اشاره کرد و افزود: علیرغم انتقاداتی که در حوزه ارز وجود دارد، باید از ارز 4200 حمایت کنیم.
ترکی ادامه داد: در اوایل اردیبهشت ماه اهتمام جدی برای بستن تلگرام، اینستاگرام و واتس آپ وجود دارد و در این راستا حمایت از پیام رسان های ایرانی نیز ضروری است که متاسفانه استعمار مجازی در حال پیش آمدن است.
وی با اشاره به افرایش حقوق در سال جاری اظهار کرد: خوشبختانه افزایش حقوق کارگران اعلام شد که تقریبا مناسب است و امیدواریم با پرداخت مطالبات فرهنگیان مشکل آنها نیز مرتفع شود.
نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت تاکید کرد: در مهر ماه گذشته متاسفانه سندی در قالب روایت بحران در ایران تنظیم شد و قرار بود منتشر شود، اما انجام نگرفت. دشمن به دنبال اعتبار زدایی از نظام، اعتماد زدایی از مردم و مشروعیت زدایی از کشور است که وظیفه ما و مردم هوشیاری در برابر این توطئه ها است. 
ترکی ادامه داد: با اتحاد ایران سوریه، روسیه و ترکیه مشکلات منطقه حل شد و به زودی با ایجاد اتحادی بین ایران، روسیه، هند و سوریه اتفاقات خوبی رخ دهد.
وی با اشاره به سند بودجه اظهار کرد: در بحث استفاده از اعتبارات ملی، طراحی پروژه های ملی توسط ادارات اهمیت داشته و خوشبختانه موافقت استفاده هفت شهر و روستای شهرستان از 96.5 میلیون متر مکعب آب حوضه زاینده رود گرفته شد .
نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت خاطرنشان کرد: برای احداث باند دوم داران- درود؛ 15 میلیارد تومان در بودجه اعتبار اختصاص یافت که لزوم اجرای ورودی های شهر بویین میاندشت و داران اهمیت دارد . در حوزه فاضلاب شهری در شهرستان بویین میاندشت از یک میلیارد به 4 میلیارد تومان افزایش یافت که امیدواریم امسال فاضلاب ششجوان انجام و در حوزه مسیر افوس نیز ادامه داده شود.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29444/اهتمام-جدی-برای-بستن-تلگرام،-اینستاگرام-و-واتس-آپ-در-ابتدای-اردیبهشت
بستن   چاپ