پیام سپاهان
بارش باران خللی در پروازهای فرودگاه اصفهان ایجاد نکرد
سه شنبه 28 فروردين 1397 - 10:40:41
سپاهان نیوز - اصفهان- مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: بارش باران روز سه شنبه خللی در پروازهای ورودی و خروجی به این فرودگاه ایجاد نکرد.
رضا معمار روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه اصفهان تا ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز بدون مشکل انجام شده است.
وی با بیان اینکه پرواز هواپیماها در صورت مه غلیظ و کاهش سطح دید افقی، لغو می شود، تصریح کرد: با فعال سامانه هوشمند اندازه گیری دید افقی پرواز (RVR) در فرودگاه بین المللی اصفهان، تا سطح دید 550 متر مشکلی برای پروازها وجود ندارد.
این سامانه قادر است اطلاعات جوی باند فرودگاه از جمله جهت و سرعت باد، دید افقی و شاخص های دخیل در ایمنی پرواز را بصورت برخط (Online) در اختیار برج مراقبت پرواز قرار دهد و دقت دید خلبان را افزایش می دهد.
به گزارش ایرنا، بنابر اعلام سامانه اطلاعات پرواز فرودگاه اصفهان تا لحظه مخابره خبر همه پروازهای داخلی و خارجی روز سه شنبه طبق برنامه برقرار است.
هوای اصفهان در روز سه شنبه ابری همراه با وزش باد، رگبار، باران و رعدوبرق پیش بینی شده است و هم اکنون بارش باران در این کلانشهر ادامه دارد.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
/ ت/3011 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29458/بارش-باران-خللی-در-پروازهای-فرودگاه-اصفهان-ایجاد-نکرد
بستن   چاپ