پیام سپاهان
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان:
2 هزار و 94 پرونده تخلف در بازرسی های اصفهان تشکیل شد
سه شنبه 28 فروردين 1397 - 11:43:49
سپاهان نیوز - اصفهان- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: بدنبال اجرای طرح نظارتی بر روی اصناف و مراکز خدماتی پذیرایی و گردشگری بیش از 2 هزار و 94 پرونده تخلف تشکیل شد.

حمید رضا خشنود در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در اجرای طرح نظارتی، 12 هزار و 836 مورد بازرسی از اصناف و مراکز خدماتی پذیرایی و گردشگری استان اصفهان داشتیم.
وی بیان داشت: بدنبال اجرای طرح نظارتی و طرح پایش بازار روزانه سه اکیپ گشت مشترک از بازرسی تعزیرات حکومتی و مدیریت بازرسی اصناف، بر عملکرد اصناف مختلف نظارت می کردند و همچنین سامانه 124 برای گزارشات مردمی به صورت 24 ساعت فعال بود.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود: بیشترین گزارشات مردمی به این سامانه مربوط به عرضه عمومی از جمله اقامتی، پذیرایی، بین راهی و غیره بود که بالغ بر پنج هزار و 513 مورد گزارش ثبت و مورد پیگیری قرار گرفته است.
وی بیان داشت: همچنین پس از آن به ترتیب بالاترین گزارشات مردمی و تماس با این سامانه با 645 مورد مربوط به توزیع و قیمت مواد غذایی، آجیل و خشکبار است پس از آن 378 مورد گزارش مربوط به توزیع و قیمت میوه و سبزی، 329 مورد گزارش مربوط به پوشاک و 302 گزارش مربوط به خدمات عمومی و پارکینگ است.
خشنود اعلام کرد: 290 گزارش مردمی از کیفیت و قیمت نان، 245 مورد مربوط به عرضه خدمات و قمیت مرغ و گوشت ثبت شده و 202 مورد مربوط به وضعیت رستوران ها و 154 مورد مربوط به مباحث توزیع و قیمت گز و شیرینی و 80 مورد مربوط به تنظیم بازار است.
وی گفت: به طور میانگین روزانه بالغ بر 200 تماس از طریق سامانه 124 استان اصفهان دریافت و موارد قابل پیگیری، بررسی شده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه برخی گزارش ها از طریق مسافران نوروزی منعکس شده با بهره گیری از چهار تیم تخصصی در کمتر از چهار ساعت پیگیری و مشکل مرتفع شده است.
وی گفت: پایش مستمر موجودی ذخیره اقلام اساسی سبد خانوار، میوه و مواد خام پروتئینی از وظایف اصلی این سازمان است که در این راستا در بیش از 550 انبار و سردخانه به صورت ماهانه، هفتگی و روزانه بازرسی صورت می گرفت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29466/2-هزار-و-94-پرونده-تخلف-در-بازرسی-های-اصفهان-تشکیل-شد
بستن   چاپ