پیام سپاهان
تیم فوتبال بانوان سپاهان برای قهرمانی بسته می‌شود/ بازیکنان ایرانی بسیار باهوش هستند
سه شنبه 28 فروردين 1397 - 13:30:57
سپاهان نیوز - مربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال ایران با اشاره به وضعیت بازیکنان در مسابقات گفت: بازیکنان ایرانی بسیار باهوش هستند و تنها باید به آن‌ها فوتبال را بفهمانیم تا در اجرای تاکتیک‌ها موفق‌تر عمل کنند.
سمیه شهبازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: دومین اردوی تیم ملی زیر 19 سال در سال جاری از فردا در تهران آغاز می‌شود. هدف ما این است که بتوانیم عملکرد خوبی در تورنمنت ایتالیا که با حضور 8 تیم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود داشته باشیم.
وی افزود: این مسابقات در دو گروه برگزار می‌شود و تیم ایران با تیم‌های امریکا، اسلونی و ایتالیا همگروه است وبنابراین می‌بینید کار سختی در این مسابقات داریم. رقابت با چنین تیم‌هایی که در سطح بالایی هستند می‌تواند تجربه خوبی برای بازیکنان ما باشند و اعتماد به نفس به آن‌ها بدهد.
وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی زیر 19 سال میانگین سنی 17 سال دارند و چند نفر نیز از بازیکنان تیم ملی زیر 16 سال در اردوهای ما شرکت دارند هدف فدراسیون تقویت وسرمایه گذاری بیشتر بر روی رده‌های پایه است که در این راه بازیکنان را معمولاً بازیکنان خوب را در دو رده مشترک قرار می‌دهیم تا زمانی که رده سنی آن‌ها تغییر می‌کند بتوانند عملکرد خوبی در تیم جدید خود داشته باشند.
مربی تیم ملی فوتبال بانوان با اشاره به بهتر شدن وضعیت بازیکنان در اردوهای ملی خاطر نشان کرد: در گذشته مجبور بودیم در ارودها تکنیک و حرکت صحیح را هم به بازیکنان آموزش دهیم اما با فراگیرتر شدن فوتبال به ویژه در رده‌های پایه در کشور از این جهت روند رو به رشدی داشتیم و در در اردوها بیشتر روی مسائل تاکتیکی و آمادگی بدنی بازیکنان کار می‌کنیم.
شهبازی تصریح کرد: به گونه‌ای تمام بازیکنان ایرانی در زمینه بدنی با مشکل روبرو هستند چرا که در زمان‌های غیر اردویی تمرینات بدنسازی شخصی ندارند و در زمان اردوها علاوه تمرینات بدنسازی ما شامل دو بخش بدنسازی توپی و غیر توپی است تا فشار بیشتر روی بازیکنان داشته باشیم.
شهبازی که فصل گذشته هدایت تیم فوتبال بانوان سپاهان را در دست داشت در خصوص وضعیت تیم سپاهان برای فصل جاری گفت: با تمام مسائل و مشکلاتی که فصل گذشته در طول مسابقات با آن روبرو بودیم و ما قهرمانی را از سپاهان گرفت اما مسئولان باشگاه به شدت علاقمند به ادامه تیمداری در فصل جدید هستند و تصمیم داریم امسال از همان ابتدا تیم را برای قهرمانی ببندیم. باشگاه سپاهان فصل گذشته هرگونه حمایتی که لازم بود از تیم داشت که جای تقدیر دارد.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان افزود: هفته گذشته در جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه داشتم مقرر شد بعد از جلسه هیئت رسیده هرگونه تصمیمی که در خصوص تیم فوتبال بانوان گرفته می‌شود اطلاع دهند که با توجه به مشغله‌ای که با تیم ملی دارم پیگیری آن را بر عهده سرپرست تیم گذاشتم و در کل تصور نمی‌کنم مشکلی داشته باشیم.
کدخبرنگار:13042
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29477/تیم-فوتبال-بانوان-سپاهان-برای-قهرمانی-بسته-می‌شود--بازیکنان-ایرانی-بسیار-باهوش-هستند
بستن   چاپ