پیام سپاهان
رئیس سازمان حج و زیارت استان اصفهان:
هفته‌ای 3 پرواز به مقصد عتبات عالیات از اصفهان انجام می شود
سه شنبه 28 فروردين 1397 - 16:29:46
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: هفته‌ای 3 پرواز برای عتبات عالیات از اصفهان انجام می شود و 15 گروه 37 تا 38 نفره نیز به صورت زمینی اعزام می شوند.

غلامعلی زاهدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه در ماه مبارک رجب هستیم و ماه شعبان و رمضان را پیش رو داریم، هفته‌ای سه پرواز برای عتبات عالیات از استان اصفهان صورت می گیرد.
وی بیان داشت: با توجه به نرخ ارز و دلار به طور قطع افزایش قیمت در حوزه عتبات عالیات داشتیم که در حال حاضر نرخ کربلا هوایی بین دو میلیون و 100 هزار تومان تا دو میلیون و 200 هزار تومان است و نرخ زمینی حدود یک میلیون و 300 هزار تومان تا یک میلیون و 400 هزار تومان است.
اعزام برای حج تمتع از اواخر تیرماه آغاز می شود
رئیس سازمان حج و زیارت استان اصفهان اعلام کرد: قیمت عتبات عالیات روی این قطع ثابت نخواهد ماند و بستگی به نرخ دلار ارز و دلار دارد.
وی با اشاره به اینکه امسال برای حج تمتع 41 کاروان داریم، گفت: امسال پنج هزار و 785 زائر و 214 عوامل اجرایی داریم که از اواخر تیرماه اعزام ها صورت می گیرد.
زاهدی اظهار داشت: ایام نوروز امسال به خاطر اینکه در ماه رجب قرار داشت با افزایش تعداد سفرهای عتبات عالیات مواجه بودیم و بعد نوروز این میزان سفرها کاهش یافت و باز هم در شهریورماه تعداد سفرها مجدد افزایش می یابد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29488/هفته‌ای-3-پرواز-به-مقصد-عتبات-عالیات-از-اصفهان-انجام-می-شود
بستن   چاپ