پیام سپاهان
/روزنمای فرهنگ وهنر نصف جهان/
سمفونی شیرین فرهنگی و هنر در بهار بارانی اصفهان
چهارشنبه 29 فروردين 1397 - 10:35:10
سپاهان نیوز - این روزها قدم زدن در پیاده روهای باران خورده، تنفس عطر خوش کاهگل نمناک، فرود آمدن قطرات جامانده آب روی شاخ و برگ درختان پس از وزش باد و آفتابی که از میان شاخه های درختان سر زده است، روح انسان را تازه می کند. عطر بهار، زندگی در این روزها را دوباره زنده کرده است. بهاری با نشانه های زمستان، اما از جنس امید و فرهنگ و هنر آمده است تا سمفونی شیرین این روزهای بارانی نصف جهان باشد.
به گزارش ایسناـ منطقه اصفهان، نمایشگاه آثار نگارگری و تذهیب در ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 در تالار سعدی به نمایش در آمده است و علاقه مندان را فرا می خواند. این نمایشگاه تا 6 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
نمایشگاه جمعی پوستر "ساخت ایران" با موضوع مصرف گرایی و حمایت از تولید ملی در ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 در گالری نقش خانه مجتمع سوره برگزار می شود و تا 30 فروردین ادامه خواهد داشت.
نمایشگاه گروهی خوش نویسی در ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 در تالار سعدی برگزار می شود و تا 10 اردیبهشت به روی علاقه مندان باز است.
مجموعه آثار کاریکاتور به همراه طنز نوشته های کوتاه با موضوع حمایت از تولید ملی در نمایشگاه کاریکاتور "ما می‌توانیم" در ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 در خانه هنرمندان برگزار شده است و تا 30 فروردین آماده بازدید علاقه مندان است.
نمایشگاه عکاسی تئاتر "پرده آخر" آثار سید علی میرعمادی تا 30 فروردین از ساعت 17 تا 21 در گالری گمان به روی علاقه مندان باز است. 
نمایشگاه گروهی نقاشی و حجم در ساعت 16 تا 20 در گالری دیدار برگزار می شود و تا 2 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
آثار شهرام محمدی در نمایشگاه نقاشی "شیدایی نقاش" آماده بازدید علاقه مندان است و تا 5 اردیبشهت در ساعت 10 تا 13 و 17 تا 23 در مجموعه خانه صفوی ادامه خواهد داشت.
نمایشگاه گروهی اساتید نقاشی اصفهان نیز در پژوهشکده هنر، معماری و خلاقیت پنج اوهفت بازگشایی خواهد شد و تا 4 اردیبهشت در ساعت 16 تا 20 به روی علاقه مندان باز است.
آثار سید علی میرعمادی در نمایشگاه انفرادی عکاسی تئاتر "پرده آخر" از ساعت 17 تا 21 در گالری گمان به نمایش گذاشته شده است و تا 30 فروردین ادامه خواهد داشت.
آخرین روز از نمایشگاه آثار هنری کودکان مهدکودک و پیش‌دبستانی "قصه من" خواهد بود در ساعت 10 تا 22 در نگارخانه سیتی سنتر اصفهان برگزار می شود.
همچنین نمایشگاه گروهی نقاشی "گذرگاه" در گالری نگاه نو آخرین روز نمایش آثار خود را در ساعت ١7 تا 20.30 برگزار می کند.
نمایشنامه خوانی "اگر بمیری" به کارگردانی آرزو نادری در ساعت 18 در تماشاخانه اصفهان مجموعه فرشچیان برگزار خواهد شد و تا 31 فروردین به روی علاقه مندان باز است.
تئاتر "سمفونی خاموش" به کارگردانی آوا حدادی و نویسندگی آوا حدادی و حمیدرضا بحری در ساعت 18 در مجموعه فرشچیان به روی صحنه می رود و تا 31 فروردین ادامه خواهد داشت.
همچنین تئاتر "کارمند" به کارگردانی رادمهر کشانی و نویسندگی والتر وایکس در ساعت 19.30 در تالار هنر اصفهان به نمایش در می آید و تا 14 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
نمایش کمدی "گیج و ویج" به کارگردانی و نویسندگی علی قیومی در ساعت 20.30 در مجتمع استاد فرشچیان در حال اجرا است و تا 5 اردیبهشت علاقه مندان را فرا می خواند.
امروز سینما سپاهان فیلم های "به وقت شام"، "لاتاری" و " مصادره" را اکران خواهد کرد. فیلم "لاتاری" نیز در سینما فلسطین به روی پرده می رود. سینما سوره نیز اکران فیلم های "پیرمرد و دریا ـ لیلا" (مستند ـ ساعت 15)، "پاپ" (ساعت 21) و "کوپال" (ساعت 17) را خواهد داشت. امروز فیلم های "به وقت شام"، "خرگیوش"، "فراری"، "فیلشاه" (انیمیشن)، "لاتاری"، "لونه زنبور"، "مصادره" و "بدون تاریخ بدون امضا" در پردیس سینمایی چهارباغ به روی پرده می رود. سینما فرهنگیان نیز فیلم های "فیلشاه" (مستند) و "آینه بغل" را اکران خواهد کرد.
کد خبرنگار: 13091
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29513/سمفونی-شیرین-فرهنگی-و-هنر-در-بهار-بارانی-اصفهان
بستن   چاپ