پیام سپاهان
کامران: اجازه شکل گرفتن یاران هفت خط را ندهیم
چهارشنبه 29 فروردین 1397 - 11:07:28 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - با در دستور قرار گرفتن درخواست یک فوریتی برای اصلاح ماده یک و 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی حسن کامران، در موافقت با آن گفت: «مهم این است که اجازه ندهیم یاران هفت خط شکل بگیرند» و نقوی حسینی در مخالفت با آن گفت: با این کار بنیاد کار سیاسی را نابود نکنید.
 نیکو در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در مجلس اظهار کرد: حسن کامران در موافقت با رسیدگی یک فوریتی مجلس به طرح مذکور گفت: خداروشکر در کشور مسئله جناح راست و چپ نداریم. بلکه مسئله فقر و غنا مطرح است یک جریان سالم، جریانی است که مجانی برای مردم کار کند که قربانش بروم چنین جریانی هم در کشور نداریم.
نمایند مردم اصفهان با بیان اینکه موافقت با دادن مجوز به انجمنها و جمعیتها موجب قانون مدار شدن آنها می شود، اظهار کرد: اگر جمعیت و انجمنی خلاف قانون عمل کرد باید طبق قانون با آن برخورد شود این موجب قانونمدار شدن آنها می‌شود. همه شعار دفاع از ولایت و نظام سر می‌دهیم ولی اشکالات زیادی هم داریم. بنابراین باید اجازه دهیم انجمنها شکل بگیرند. مهم این است که اجازه ندهیم «یاران هفت خط» شکل بگیرند.
کامران متذکر شد: نگران گرفتن مجوز توسط انجمنها و جمعیتها نباشیم. آنها از طریق رسیدگی یک فوریتی به طرح فوق الذکر قانونمند می شوند.



http://www.sepahannews.ir/fa/News/29519/کامران--اجازه-شکل-گرفتن-یاران-هفت-خط-را-ندهیم
بستن   چاپ