پیام سپاهان
با روایتی از زندگی ملا حبیب‌الله شریف؛
«کودک و دریا» به بازار کتاب عرضه شد
چهارشنبه 29 فروردين 1397 - 11:07:36
سپاهان نیوز - اصفهان – کتاب «کودک و دریا» با روایتی متفاوت از زندگی ملاحبیب‌الله شریف کاشانی در یک هزار نسخه به چاپ رسیده و به بازار کتاب عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، کتاب «کودک و دریا» نوشته محسن غفاری به بازار کتاب عرضه شد که روایتی از زندگی ملاحبیب الله شریف کاشانی است و در تیراژ یک هزار نسخه توسط انتشارات مکتب بیداران به چاپ رسیده است.
این کتاب که توسط نویسنده کاشانی و یکی از پرسنل بازنشسته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان نگارش شده در سه فصل به نام‌های نو پسر، کودک و دریا، درخت پاک روایت می‌شود.
در مقدمه کودک و دریا آمده است: هویت خویش را در معرض باد گذاشته ایم و به هوای نو نوار شدن چشم بر پراکندگی ذره ذره آن بسته ایم که اگر این گونه باد بوزد و این چنین هویت دینی و ملی ما را در نوردد دیری نخواهد گذشت که ما از خودی خود به در خواهیم شد و مثل طبل میان تهی فقط فریاد خواهیم زد و شعار خواهیم داد، که روزگار نو برای مقلدان حاصلی جز این ندارد.
از دست رفتن دین، آیین، زبان، فرهنگ، ادب و هنر زیان بارترین تاوانی است که باید بپردازیم اگر نه مردان بزرگ این سرزمین با تکیه بر همین محکمات جاودانه شدند.
به گزارش مهر، سه کتاب شور شیرین، نگین و کودک و دریا روایتنامه سه گانه‌ای است که با نگرشی متفاوت و نثری تصویر پردازانه به زندگی علمی و مجاهدت‌های فداکارانه عالمان دین مدار همچون ملا فتح الله شریف کاشانی، ملا احمد فاضل نراقی و ملاحبیب الله شریف کاشانی می پردازد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29520/«کودک-و-دریا»-به-بازار-کتاب-عرضه-شد
بستن   چاپ