پیام سپاهان
معاون امور دهیاری های وزیر کشور:
آران و بیدگل به عنوان یک قطب اصلی برای توسعه گردشگری است
چهارشنبه 29 فروردين 1397 - 14:54:11
سپاهان نیوز - آران و بیدگل - معاون دهیاری ها و سازمان شهرداری های وزیر کشور گفت: ظرفیت های بالقوه گردشگری در آران و بیدگل به عنوان یک قطب اصلی برای توسعه گردشگری است.

به گزارش خبرنگار مهر ،‌ سعید جندقیان ظهر چهارشنبه در همایش بررسی فرصت ها و چالش های کویر مرنجاب آران و بیدگل اظهار داشت: با وجود پتانسیل و ظرفیت های بسیار بالای کویر مرنجاب متاسفانه به دلایل متعدد از این ظرفیت تاکنون به خوبی استفاده نشده است که با یک برنامه ریزی و تلاش برای سرمایه گذاری وسیع باید از این فرصت عظیم نهایت بهره را برد.
وی تاکید کرد: شهرستان آران و بیدگل دارای ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری است و نزدیکی به تهران، اصفهان و راه های ارتباطی کشور، فرصت مناسبی برای شکوفایی صنعت گردشگری منطقه است که باید از این فرصت ها به بهترین شکل استفاده کرد.
معاون دهیاری ها و سازمان شهرداری های وزیر کشور نقش دهیاری ها را در رشد صنعت گردشگری بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: توجه ویژه و اختصاص بودجه به روستاهای هدف گردشگری از اقدامات برجسته دولت در سال های اخیر بوده است.
وی اضافه کرد: دادن فرصت به دهیاری های فعال منطقه کویری آران و بیدگل در مدیریت گردشگری به ویژه در روستاها موجب شکوفایی هر چه بیشتر این صنعت پردرآمد در آران و بیدگل می شود.
جندقیان گفت: ظرفیت های بالقوه گردشگری در آران و بیدگل به ویژه کویر مرنجاب می طلبد که این شهرستان برای توسعه گردشگری خود، به عنوان یک قطب و مقصد اصلی معرفی شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29540/آران-و-بیدگل-به-عنوان-یک-قطب-اصلی-برای-توسعه-گردشگری-است
بستن   چاپ