پیام سپاهان
نماینده ولی فقیه در کاشان:
جبهه مقاومت با اقتدار بر جریان تکفیر فائق است
چهارشنبه 29 فروردين 1397 - 23:30:03
سپاهان نیوز - کاشان- نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان گفت: جبهه مقاومت با اقتدار بر جریان تکفیر فائق است و با وجود حمایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و پشتیبانی پایگاه های نظامی هم پیمانان این شیطان بزرگ، جبهه مقاومت برابر تروریست های تکفیری پیروز شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان بیان کرد: امروز جبهه کفر بر علیه اسلام جنگ تمام عیاری به راه انداخته که تنها محدود به فعالیت نظامی نیست و در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و تبلیغاتی نیز جریان دارد.
وی افزود: همه جبهه کفر بر این اساس برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر متحد شدند اما انقلاب در حال صدور به سایر کشورهای جهان می باشد و بر اساس وعده های الهی، پیروز نهایی این مبارزه اسلام است.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به الزامات خدمت رسانی به مردم گفت: مشکل امروز جامعه بشری هوس های دنیایی مانند پول است اما مدیران و مسئولان در نظام توحیدی باید اهل پاکی و تقوا بوده و نباید هوس دنیا، پست و مقام داشته باشند.
او طهارت و تقوا را به عنوان شاخص متمایز کننده نظام توحیدی با دیگر نظام ها در جهان عنوان و اضافه کرد: همواره انسان های شایسته در نظام های الهی بر مردم حکومت می کنند، در حالی که در نظام های غیر توحیدی افرادی خبیث و خطرناک در راس کشور قرار گرفتند.
آیت الله نمازی بیان کرد: مدیران و مسئولان باید هوای نفس خود را مدیریت کنند چرا که جاذبه های دنیا خیره کننده اما زودگذر هستند و افراد پارسا و باتقوا باید در برابر این جاذبه های دروغین مقاومت کنند.
وی با تاکید بر تداوم راه شهیدان گفت: آن انسان های والا مقام با فداکاری و از خودگذشتگی در راه اسلام به شهادت رسیدند و نسل امروز به عنوان بازماندگان کاروان شهیدان، باید فارغ از جاذبه های دنیایی در راه اعتلای دین مبین اسلام گام بردارند.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29560/جبهه-مقاومت-با-اقتدار-بر-جریان-تکفیر-فائق-است
بستن   چاپ