پیام سپاهان
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان:
از نگاه غیر کارشناسانه در تعلیم و تربیت پرهیز شود
پنجشنبه 30 فروردين 1397 - 17:56:08
سپاهان نیوز - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اساس و آغاز تعلیم و تربیت از سال های پایین و مقطع ابتدایی است در نتیجه هر گونه نگاه غیر کاشناسانه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاثیر گذار خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، محمد جواد احمدی امروز(پنجشنبه) در مراسم جشنواره برترین های طرح ها و برنامه های دوره پیش دبستانی و ابتدایی سال تحصیلی 96ـ95 که در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه تعلیم و تربیت از جایگاه های برتر و مهمی است که همواره همه در این خصوص اتفاق نظر دارند و به دلیل اینکه معلم هستیم این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.
وی افزود: اگر ما معلمان اعتقاد به توسعه داریم لازم است به این نکته توجه کنیم که رسالت سازمانی آموزش و پرورش می خواهد نگاه اجتماعی و تعامل با جامعه را گسترش دهد و این موضوع به وضوح در سخنرانی شهید رجایی در سال 62 مشهود بود که ایشان به اهمیت تربیت معلم اشاره داشتند.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در آموزش و پرورش و در نظام تعلیم و تربیت معلم عامل تحول است گفت: با رشد روز افزون تکنولوژی و ارتباطات در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی کنیم که معلم حذف شود. بنابراین معلم که عامل توسعه و تحول است حتما و باید مظهر تحول باشد زیرا می خواهد به دیگران نیز یاد بدهد.
 احمدی با اشاره به اینکه کمال طلبگی و جستجوگری در فطرت تمامی معلمان نهفته است، افزود: در واقع معلم یک نمایشگاه دائمی است که دانش آموزان در ارتباط با آن لحظه به لحظه شکل پذیری و تاثیر پذیری می کنند.
 وی ادامه داد: در این راستا لازم است که تنها دغدغه تمام معلمان یک چیز بیشتر نباشد و آن هم سرنوشت دانش آموزان است که با نگاه کارشناسانه و دلسوزانه دنبال شود.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: اساس و آغاز تعلیم و تربیت از سال های پایین و مقطع ابتدایی است در نتیجه هر گونه نگاه غیر کاشناسانه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاثیر گذار خواهد بود.
کد خبرنگار:13025
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29594/از-نگاه-غیر-کارشناسانه-در-تعلیم-و-تربیت-پرهیز-شود
بستن   چاپ