پیام سپاهان
رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان:
هوای اصفهان با گرد و خاک محلی همراه می شود
شنبه 1 ارديبهشت 1397 - 13:55:00
سپاهان نیوز - اصفهان – رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: هوای اصفهان با گرد و خاک محلی همراه می شود و تا روز دوشنبه شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

حسن خدابخش در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار از امروز تا اواخر وقت روز دوشنبه بر روی استان اصفهان است.
وی بیان داشت: بر این اساس امروز و فردا در اکثر نقاط استان گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق به دلیل شدت وزش باد وقوع توفان لحظه‌ای همراه با گرد و خاک محلی و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.
رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان ادامه داد: از فردا تا اواخر وقت روز دوشنبه شاهد بارش‌های رگباری در سطح استان خواهیم بود که در برخی مناطق با رعد و برق و احتمال بارش تگرگ همراه خواهد بود.
وی با بیان اینکه دمای هوا در اکثر نقاط استان دو تا چهار درجه افزایش خواهد داشت، گفت: امروز هوای اصفهان نیمه ابری، گاهی با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با گرد و خاک محلی است.
خدابخش با اشاره به اینکه فردا گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با گرد و خاک محلی و بارش پراکنده پیش بینی شده است، اضافه کرد: روز دوشنبه هوا نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29647/هوای-اصفهان-با-گرد-و-خاک-محلی-همراه-می-شود
بستن   چاپ