پیام سپاهان
باران و رعد و برق اصفهان را فرا می گیرد
شنبه 1 ارديبهشت 1397 - 15:08:17
سپاهان نیوز - اصفهان- کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اعلام کرد: رگبار باران، وزش باد شدید و رعد و برق از بعد از ظهر فردا (یکشنبه) بیشتر مناطق این استان را در بر می گیرد.
" حجت الله علی عسگریان " روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار از امروز تا اواخر روز دوشنبه بر روی استان اصفهان است.
وی گفت: طی امروز و فردا ( یکشنبه) در بیشتر نقاط این استان، افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌ بینی می ‌شود.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اضافه کرد: پیش بینی می شود بارش های رگباری که از فردا بعد از ظهر بیشتر مناطق این استان را در برخواهد گرفت در برخی مناطق بصورت تگرگ خواهد بود.
وی افزود: شدت وزش باد در برخی مناطق منجر به وقوع توفان لحظه ‌ای همراه با گرد و خاک محلی و کاهش دید افقی خواهد شد.
به گفته وی، دمای هوا در بیشتر مناطق استان اصفهان طی 24 ساعت آینده 2 تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد و بر این اساس حداکثر دمای کلانشهر اصفهان به 21 درجه سانتیگراد و حداقل به 12درجه سانتیگراد خواهد رسید.
علی عسگریان برای هوای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه (فردا)، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با گرد و خاک محلی و بارش پراکنده و در روز دوشنبه، آسمانی نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.
وی از خور و بیابانک با 29 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و بوئین میاندشت با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنک ترین نقطه این استان نام بُرد.
ت 7150/ 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29651/باران-و-رعد-و-برق-اصفهان-را-فرا-می-گیرد
بستن   چاپ