پیام سپاهان
در دیدار با پرسپولیس
قلعه نویی: از فرصت ها باید نهایت بهره را ببریم
شنبه 1 ارديبهشت 1397 - 17:53:35
سپاهان نیوز - اصفهان- سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: در دیدار با پرسپولیس تهران باید از نهایت فرصت‌ها بهره ببریم و جایگاه خود را در رده بندی لیگ برتر ارتقا دهیم.
به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی باشگاه ذوب آهن اصفهان روز شنبه به نقل از امیر قلعه نویی در آستانه دیدار حساس این تیم برابر پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اعلام کرد: بخاطر جایگاه ما در جدول رده بندی و احتیاجی که به برد در دیدار برابر پرسپولیس داریم، بازی پیش رو برای ما حکم فینال را دارد.
وی با تبریک به تیم فوتبال پرسپولیس و "برانکو ایوانکوویچ" سرمربی این تیم بدلیل قهرمانی در لیگ برتر و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا افزود: بازی بین تیم‌هایی که من و برانکو هدایت آنها را بر عهده داشته‌ایم همواره خوب و تاکتیکی بوده است و امیدواریم بازی پیش روی ذوب آهن و پرسپولیس نیز دیدنی و تماشاگرپسند باشد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: باید از نهایت فرصت‌ها در این بازی بهره ببریم تا با کسب حداکثر امتیاز، جایگاه خود در جدول رده بندی را حفظ کنیم.
وی با اشاره به شرایط پرسپولیس بعد از کسب قهرمانی گفت: قهرمانی زودهنگام پرسپولیس سبب بی انگیزه شدن بازیکنان این تیم نمی‌شود بلکه پرسپولیس بدلیل حضور تماشاگرانش همیشه با انگیزه به میدان می‌رود بنابراین کار سختی پیش رو داریم.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر فردا(یکشنبه) در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه فولادشهر میزبان پرسپولیس تهران است.
8114/6027

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29663/قلعه-نویی--از-فرصت-ها-باید-نهایت-بهره-را-ببریم
بستن   چاپ