پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
فضای شهری برای جانبازان مناسب سازی شود
يکشنبه 2 ارديبهشت 1397 - 11:15:51
سپاهان نیوز - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: به همه شهرداران سفارش کرده‌ام که خیابان‌ها، مکان‌های دیدنی و تفریحگاه‌ها را برای جانبازان عزیز که بهترین‌ها هستند، مناسب سازی کنند که تا کنون این مهم، به صورت کامل محقق نشده است.
به گزارش ایسنا منطقه اصفهان و به نقل از سایت امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در حاشیه دیدار باجانبازان، اظهار کرد: بارها گفته‌ایم که اتاق‌های خوب و بهتری برای جانبازان عزیز تهیه شود، البته مسئولان در حال فعالیت در این خصوص هستند.
وی با بیان اینکه مردم باید قدر این جانبازان را بدانند، افزود: ارزش این افراد از شهید بالاتر است چراکه شهید، جان خود را بر دست گرفته و شهید شده است، اما این افراد جان را بر دست گرفته‌اند و به نوعی هر روز شهید می‌شوند چراکه هر روز سختی می‌کشند.
نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با اشاره به دشمنی و جنگ دنیای کفر با ایران اسلامی تصریح کرد: امنیتی که در کشور وجود دارد از سایه سر جانبازان و شهدا هستند بنابراین باید همه این مهم را درک کنیم و جانبازان را مورد احترام خود قرار دهیم.
امام جمعه اصفهان با انتقاد از عدم ساماندهی مکان‌های عمومی شهر اصفهان برای جانبازان، خاطرنشان کرد: به همه شهرداران سفارش کرده‌ام که خیابان‌ها، مکان‌های دیدنی و تفریحگاه‌ها را برای این عزیزان مناسب‌سازی کنند که تا کنون این مهم، به صورت کامل محقق نشده است. این افراد بهترین‌های کشور هستند و باید این کار را برای بهترین افراد جامعه انجام دهیم.
طباطبایی نژاد گفت: این افراد با وضعی که دارند همواره شکر و حمد خداوند متعال را انجام می‌دهند و مشاهده می‌کنید کسی که قطع نخاع است و سال‌های زیادی است که به‌سختی زندگی می‌کند، این وضع را تحمل کرده و اعتراضی نمی‌کند، این درس بزرگی است برای همه ما به ویژه جوانان که در راه خدا و رسیدن به اهداف الهی باید تحمل داشت.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29684/فضای-شهری-برای-جانبازان-مناسب-سازی-شود
بستن   چاپ