پیام سپاهان
پاکسازی پارک جنگلی نارژوان اصفهان به مناسبت روز زمین پاک
يکشنبه 2 ارديبهشت 1397 - 13:11:20
سپاهان نیوز - جمعی از دانشجویان موسسه غیرانتفاعی هشت بهشت اصفهان به مناسب روز زمین پاک اقدام به پاکسازی بخشی از پارک جنگلی ناژوان کردند.
کارشناس امور فرهنگی دانشجویی موسسه غیرانتفاعی هشت بهشت اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در این خصوص، اظهار کرد: موسسه غیرانتفاعی هشت بهشت اصفهان امروز دوم اردیبهشت ماه به مناسبت «روز زمین پاک» با همکاری کانون دانشجویی هلال احمر و انجمن های علمی خود اقدام به پاکسازی بخشی از شهر اصفهان در پارک جنگلی ناژوان کرد.
نرگس بکتاش هدف از برگزاری این برنامه را تمیز نگه داشتن و پاکسازی زمین از آلودگی‌ها عنوان کرد و افزود: آنچه در این روز قابل اهمیت است، کاهش حتی ذره ای آلودگی از زمین است.
وی با بیان اینکه در برنامه امروز حدود 20 دانشجو نسبت به پاکسازی بخشی از پارک جنگلی ناژوان حضور داشتند، گفت: به طور معمول بخش های قابل تردد پارک ناژوان از سوی شهرداری پاکسازی می شوند، اما دانشجویان این دانشگاه امروز محدوده جنگلی حاشیه زایند رود را که تردد کمتری انجام می شود، را پاکسازی کردند.
کارشناس امور فرهنگی دانشجویی موسسه غیرانتفاعی هشت بهشت اصفهان اضافه کرد: در این برنامه حدود 30 کیسه زباله جمع آوری توسط دانشجویان رشته حقوق، مدیریت، حقوق، روانشناسی و ... پر شد.
وی یادآور شد: این موسسه در دیگر مناسبت ها همچون روز درختکاری و ... برای حفظ محیط زیست شرکت خواهد کرد چرا که این گونه برنامه ها بازخورد خوبی در بین دانشجویان دارد.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29692/پاکسازی-پارک-جنگلی-نارژوان-اصفهان-به-مناسبت-روز-زمین-پاک
بستن   چاپ