پیام سپاهان
معمای پیچیده صندلی سر مربیگری سپاهان
يکشنبه 2 ارديبهشت 1397 - 13:11:27
سپاهان نیوز - با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های لیگ برتر هرساله شایعاتی مبنی بر حضور مربیان مختلف در تیم‌هایی چون سپاهان شنیده می‌شود و امسال نیز با توجه به نتایجی که سپاهان در طول فصل گذشته کسب کرده، بحث انتخاب سرمربی بسیار داغ‌تر از پیش شده است، علیرضا منصوریان، افشین قطبی، امیر قلعه نویی که کارنامه‌های مختلفی در ادوار لیگ برتر داشته‌اند از جمله اسامی هستند که بیشتر نام آن‌ها به گوش می‌خورد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، امیر قلعه نویی با توجه به نتایجی که با دیگر تیم اصفهانی در لیگ امسال گرفته و خاطرات خوشی که از اصفهان دارد اصلاً بعید نیست که سال دیگر بر روی نیمکت مربیگری سپاهان بشیند، به خصوص که هواداران در آخرین بازی تیمشان در لیگ برتر در دقایق پایانی نام امیر قلعه نویی را یکصدا فریاد می‌زدند، نکته مهم دیگر در خصوص قلعه نویی اتمام قراردادش با ذوب آهن در پایان فصل است. این مسائل به نوعی گزینه حضور قلعه نویی را در سپاهان را بیش از سایرین می‌کند.
افشین قطبی سرمربی تیم "شیجیاژوانگ آور برایت چین" به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های مد نظر سپاهان یاد می‌شود، هرچند سرپرست سپاهان صحبت با افشین قطبی در خصوص سپاهان را رد کرده اما در بازار نقل و انتقالات ایران هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، به خصوص که مدیر برنامه‌های این مربی از حضور او در ایران و مربیگری در تیم‌های سپاهان یا تراکتور خبر داده است.
علیرضا منصوریان یکی دیگر از نام‌هایی است که این روزها از گوشه و کنار خبرهایی مبنی بر حضور احتمالی وی و نشستن بر روی صندلی هدایت سپاهان در فصل به گوش می‌رسد که البته منصوریان در میان گزینه‌های احتمالی از شانس کمتری برخوردار است.
اما در این میان نام مربیان خارجی نیز از گزینه‌های روی میز مسئولان سپاهان است، بعد از قطع همکاری سپاهان با کرانچار نام‌های مختلفی از مربیان خارجی برده شد اما در نهایت سپاهانی‌ها ترجیح دادن با توجه به نداشتن زمان وشرایط موجود با یک مربی وطنی و ترجیحاً بومی لیگ را ادامه دهد که در این میان منصور ابراهیم زاده گزینه منتخب هیئت مدیره سپاهان بود. حال باید دید با اتمام لیگ برتر در پایان هفته جاری و ناراضی بودن هواداران از نتایج تیم محبوبشان مسئولان سپاهان برای دوباره سپاهان کردن سپاهان به دنبال جه نام‌ها وگزینه هایی می‌روند تا بتوانند در فصل 97 لیگ برتر فوتبال به طور جدی در جمع مدعیان قرار بگیرند.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29694/معمای-پیچیده-صندلی-سر-مربیگری-سپاهان
بستن   چاپ